کد خبر : 3540
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/21 - 14:11:43
تعداد بازدید : 1144
همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکا ء وگلوگاه فراموش نکنیم .حال روز این سه حوزه شهرستانی خوب نیست .بالاترین در صد بیکاری را در سطح استان مازندران دارد .و...

فصل مشترک شبهای قدر و 7اسفند ماه 94

بخش دوم

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکا ء وگلوگاه فراموش نکنیم .حال روز این سه حوزه شهرستانی خوب نیست .بالاترین در صد بیکاری را در سطح استان مازندران دارد .و...مهم ترین عاملی که موجب ایجادمشکل شده است .عده ای برای اینکه خود را در جایگاه بزرگتری مردم قرار بدهند.فنی را بکار برده اند .تا سطح زندگی این سه حوزه شهر ستانی به حدی تنزل پیدا کند .تا محتاج انان باشند .برای بدست آوردن حداقل های زندگی که با کار کردن بدست می اید .به آنان مراجعه کنند .این بزرگی را باتزریق تفرقه به بدنه ومتن جامعه این سه حوزه شهرستانی برای آنان بدست آمد.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلوگاه به زمان انتخاب یکنفر بعنوان نماینده مجلس شورای اسلام در 7اسفند ماه 94کم ، کم نزیک می شویم .بسیار مفید خواهد بود .به پشت سر نگاه کنیم .دقت کنیم .انان چگونه تفکر ایجاد تفرقه را تبدیل به عمل کردند .

1-اولین علامت عده ای که تفرقه را تبدیل به عمل کردند.کاری کردند .که عنصر جمعیت در سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه درپیشرفت زندگی مردم دخالت نداشته باشد .سه شهرستان از دل یک شهرستان واحد بیرون امد .توجه به اموری شد .بیشتر موجب هدر رفتن تلاش ها شد .پی گیری پروژه های کلان وملی فراموش شد .اما بزرگی آنان حفظ شد. اما عزیزان هوشیار و با درایت شهرستانهای با بل وامل دچار این اشتباه نشدند.که امروز شهرستان آمل بهترین شهر مهاجر پذیر استان ما زندران و دومین شهر بعد از شهرستان ساری است .باتوجه به تفصیل امار سر شماری نفوس ومسکن سال 85 تا 90

2-اینان برای تداوم بزرگی خودشان برای هفت اسفند 7 ماه 94 طرحی را برای اجرا در دست دارند .فرزندان این سه حوزه شهرستانی که شهرت ملی ، استانی وشهرستانی دارند .را از مردم بگیرند. می دانند .بزرگان برکت زندگی هستند .شاید بگویید. چگونه وچطور .؟با ایجاد وسوسه در کسانی که دوست دارند .دیده شوند .دیده شدنی که در نهایت شکست بزرگی در کار نامه زندگی او خواهد بود .

اما علائم ایجاد تفرقه به این روش:

الف- در جمع محدود بطور مثال خانواده خودشان با هم برای دیده شدن رقابت نمی کنند .اما خانوادهای بزرگ را وسوسه می کنند .این کار را با هم انجام دهند .متاسفانه خانواده بسیار بزرگی که خدمات شان برای مردم این سه شهرستا ن ،استان ،و کشور ثابت شده است.گرفتار این فن ایجاد تفرقه شده اند .دوست داران این عزیزان این موضوع را برای انان بیان می کنند .اما حرف آنان شنیده نمی شود . موضوعی که موجب سوهان روح وجسم کسانی شده است . نمی خواهند .بزرگانشان را این گونه از دست بدهند .می دانند برکت زندگی آنان نیز کم خواهد شد.

ب-اینان فردی از خانواده بزرگ را وسیله اجرا هدف خودشان قرار دادند.این خانواده بزرگ پاک دست ترین خانواده ، حوزه سه شهرستان بهشهر ،نکا ء وگلوگاه است .خانواده ای که تا کنون از هیچ امتیاز ی را بطور خاص از جمهوری اسلامی ایران طلب نکرده اند . مثل سایر همشهریان زندگی خود را پیش بر ده اند.در دور قبلی انتخابات ضربه سختی به آنان وارد شد.اما آن فرد مجددا گرفتار فن انان شده است .حضور او در عرصه رقابت در هر حالتی موجب سر شکستگی واز دست رفتن وجه خوب سه شهرستان در کل کشور خواهد شد .جالب بود در دوره قبل مجلس باتوجه به آنکه از نزدیکان خود ،نیرو در عرصه انتخا بات داشتند .برای شکستن و پخش کردن آرا نیرو اعزام می کردند . برای این فرد تبلیغ می کردند . تجربه کرده بودند .که در آن منطقه انان بیش از 1300 رای را در دوره های قبل کسب نکرده بودند . منطقه ای که پر جمعیت ترین جمعیت در حوزه سه شهرستان است .وبه انان تاکنون روی خوش نشان نداده است .به آمار سر شماری نفوس ومسکن 85 تا 90 دقت کنید .

ج-مناطقی از سه حوزه شهرستانی در فعالیت ها ی اجتماعی ، سیا سی ، فعال تر هستند . در تما م این مناطق بطور مثال در سطح یک روستا برای آنان رقیب تراشی کرده اند.چون می دانند .همشهریان ما همسایه را به هم کوچه بودن تر جیح می دهند .یا هم شهری بودن را به هم استانی بودن تر جیح می دهند. و....انان از این فن برای کوچک کردن بزرگان ما استفا ده می کنند .تا خود بزرگ بمانند .

د-برای اینکه توان بزرگان را کم کنند .باایجاد رقابت در فامیلی ها وصنف های شبیه به هم رقابت ایجاد می کنند .تا بزرگ آن صنف که مورد وثوق مردم ویکی از گروه های مرجع سه حوزه شهرستانی است.رای کم تری را بدست آورد . آنان بزرگ باقی بمانند .

ذ-افکار عمومی را به سمتی سوق می دهند .در جهت بیان خواسته ها ،ارمان ها ،وجود مشکلات و راه حل ها نیست .بیشتر تمر کز روی برجسته کردن فرد هستند .می گویند انان ناجی هستند .کسانی که هر کدام به مدت زمان یک نسل در منصب خد متگزاری بوده اند . کار هایی در حد انسان های موفق انجام داده اند . دیگر مشکلات توان را از آنان گرفته است .وقت استراحت آنان است .اما طوری تعریف میشوند .اگر اهن را لمس کنند . طلا می شود .اتفاقی که تاکنون به عمل تبدیل نشده است

.ر-همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه شاید ما سه حوزه شهرستانی پایلوت اجرای تفرقه انتخاب شده ایم .چر ا که بعد جدایی شهرستانها این سه حوزه شهرستانی استان گلستان از ما زندران جدا شد .بعد جدایی شهرستانهای ساری ، و اخیرا قائم شهر و...اقدام به این کار کرده اند.وظیفه وجدانی حکم می کند .عوارض و معایب جدا شدن به شکل غیر حالت استاندارد را بیان کنیم .تا بزرگان از زندگی ما خارج نشوند .زندگی ها هم برکت داشته باشد .

س- بیاد بیاوریم .یکی از رفتار های بسیار خوب حضرت ایت ا...سید صابر جباری (ره ) در تمامی سخنرانی هایی که در بالای منبر انجام می داد .خوبی های موجود ان منطقه را بیان می کرد .بجای برجسته کردن فرد ، جمع های زیادی را بدین وسیله مورد تکریم قرار می داد. می دانست یکی از نعمت های خوب خدای بزرگ که در حوزه این سه شهرستان موج می زند . فرزندان دانا و توانمند است .که برای ساختن این شکوه پا بر جا در قالب مجموعه مدیران میانی کشور وسایر نقاط جهان در حال بروز دادن پتانسیل های سازنده خویش هستند .پیام این مرد الهی با انان این بود .فرزندان خوب شهرستانهای بهشهر ، نکا ءو گلوگاه این بزرگی شما از بخشش و سخاوت مادر (وطن ) محل تولد شما است .آنر ا فراموش نکنید . بایمان به فضل خدای بزرگ اعتقاد داشت .اگر فرزند مادر را (وطن) فراموش نکند .تمام هستی خویش را برای حفظ او فدا می کند .همانطور که سردارا ن شهید ابو عما ر ؛ مهر زادی ، طوسی ، رحیم برد بار ، شیخ موسی نظری ، کیانی برای دفاع از دین اسلام که ایران امروز الگوی ان است انجام دادند.

ش-همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه مشکلات موجود راه حل دارد .فرزندان خوب این سه شهرستان راه حل های بسیار خوبی را برای برون رفت از گرفتاری ها و شکست ها به ما نشان دادند.در نظر بیاورید .کشتی اقای احسان پور را بازی نزدیگ به باخت را تبدیل به پیروزی بزرگ کرد .بعداز انان پیروزی پی در پی بدست امد .بیاد بیاوریم بخشش و سخاوت خانواده های اهدا ء کنند گان عضو به بیماران نیازمند روح ا... زارع ، حمیده ابراهیمی ، و....

راکه موجب درخشش توانمندی سه شهرستان شده است .وتوجه همه را به خود جلب کرده است .ما هم می توانیم در انتخاب نماینده مجلس برای سه شهرستان یک نفر است .ارای 200000دویست هزار رای را که در دوران نفوذ تفرقه پخش بوده است جمع کنیم .به کسی که طرحی نوبرای فردای بهتر سه شهرستان ارائه داده است .یک نفر به تنهای نمی تواند معجزه کند .اما می تواند .دیده نشود اما ساختار های عرفی شرعی و قانونی فعال شوند.چون زندگی در مجموعه خانواده در مسیر طبیعی است.موثرترین تجلی وحدت است .عامل همه خوبیها وحدت است .دست خدا با جماعت است .کار آمدی عوامل موثر در زندگی مولود وحدت است .شجره طیبه بسیج شکل می گیرد .چون از کنار هم قرار گرفتن عاشقان مردم جلوه زیبای از دین داری است .از این جمع عاشقان مشعشع می شود .پس از تفرقه پرهیز کنیم .به وحدت عمل کنیم .

کسی که با تجربه به این نتیجه رسیده است .ساختار های قانونی نیز برای جمع مهیا است.شوراهای شهر و روستا اما ده خدمت هستند .فقط باید کمک کنیم.کسی مانع درخشش آنها نشود . کاری که این سالها مروجان تفرقه سد بزرگی مقابل این مجموعه ها بودند.

این بحث ادامه دارد.

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی 8/10/94

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
1342
بازدید دیروز :
2583
بازدید کل :
4449929