سجادی رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه:
به نقل از بهخبر
کد خبر : 3541
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/23 - 22:37:27
تعداد بازدید : 1057
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهشهر، به منظور تسریع در امور انتخابات و هماهنگی بیشتر مسئولین اجرایی ، جلسه مشترک حوزه های فرعی و اصلی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بهشهر،نکا و گلوگاه با حضور سجادی ،احمدی و تباکی فرمانداران شهرستانهای بهشهر،نکا و گلوگاه و نجفی ،محمدیان ، و رحمانی بخشداران یانه سر بهشهر،هزارجریب نکا و کلباد گلوگاه د ردفتر کار فرماندار شهرستان بهشهر برگزار شد.

سجادی فرماندار شهرستان بهشهر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه در جلسه مشترک حوزه های فرعی و اصلی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بهشهر،نکا و گلوگاه گفت: 293 صندوق ثابت و سیار کار اخذ رای گیری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از مردم شریف این سه شهرستان را بر عهده دارند.

سجادی فرماندارشهرستان بهشهر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه افزود: از تعداد293 صندوق شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه،226صندوق ثابت و 67 صندوق سیار در شهرها و بخش های مختلف کار رای گیری را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود:از 293 صندوق این حوزه انتخابیه،129صندوق درشهرستان بهشهر،122صندوق در شهرستان نکا و 42 صندوق در شهرستان گلوگاه کار رای گیری را انجام خواهند داد.

نماينده عالي دولت در شهرستان بهشهر بيان داشت: باتوجه به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان با جدیت و تلاش مضاعف زمینه و بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم نمایند .

وی افزود: مبنای کار ما قانون و حفاظت از حقوق مردم است و باید منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای محقق شود.

سجادی فرماندارشهرستان بهشهر و رئیس حوزه انتخابیه شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه به کارگیری نیروهای امین و صادق در شعب اخذ رای گیری تاکید کرد و افزود: نیروی های که وابستگی و یا ستاد کاندیدا فعالیت دارند باید از بکارگیری آنها بعنوان عوامل اجرایی شعب صندوق اخذ رای پرهیز شود.

 
نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
6
بازدید امروز :
1014
بازدید دیروز :
2583
بازدید کل :
4449601