کد خبر : 3545
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/24 - 18:19:53
تعداد بازدید : 978
درهمه سال های گذشته کاری که کردند .آرای اکثریت را تکه تکه کردند.بطور مثال می دانند اگر سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ءو گلوگاه 200000دویست هزار رای دهند ه داشته باشد

بخش سوم

فصل مشترک شب های قدر و 7 اسفند 94

با نگاهی به پشت سر تفرقه افکنان چگونه عمل می کنند .؟

درهمه سال های گذشته کاری که کردند .آرای اکثریت را تکه تکه کردند.بطور مثال می دانند اگر سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ءو گلوگاه 200000دویست هزار رای دهند ه داشته باشد .از تمام توان خود مایه بگذارند .بیشتر از یک چهارم رای را نمی توانند کسب کننذ . یعنی 50000رای

خوب اگر 150000یک صدو پنجاه هزار رای که مال آنان نیست .کنار هم باشند . انان قادر به ادامه حضور در عرصه نیستند .پس با تمام توان تفر قه را به این مجموعه ها پمپاژ می کنند .کاری که در آن درجه استادتمام را کسب کرده اند .؟

خوب ما چه کاری می توانیم انجام بدهیم :

وحدت را عمق بدهیم . عمق دادن وحدت نیاز به فردی دارد .محور وحدت با شد .یعنی ارتباط او باسایرین بواسطه این باشد . این فرد انسان است .اشرف مخلو قات است .این رفتار خوب در دکتر ایوب برزگر نژاد نها دینه شده است .به همه اعتماد دارد .قضاوت منفی نسبت به افراد ندارد .بسیار راحت با افراد مختلف جوش می خورد .عامل ومسبب بسیاری از شکل گرفتن جمع ها است .فردی که توانمندی محور بودن را در عرصه هایی که حضور داشته است را به خود وبه دیگران به اثبات رسانده است .

خوب مرحله بعد چه کاری می توانیم انجام بدهیم .؟

هدف مشترک را همه باهم بیان کنیم .

توسعه و پیشرفت زادگاه ، محل تولد ، وطن یا توسعه وپیشرفت شهرستانهای ، بهشهر ،نکا ء و گلوگاه

طرحی نو برای انتخاب بهتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه ارائه شده است . لطفا به آن توجه کنیم . ؟

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
5
بازدید امروز :
310
بازدید دیروز :
2583
بازدید کل :
4448897