کد خبر : 3550
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/24 - 22:54:28
تعداد بازدید : 1189
.باتاسی از سنت زندگی که با آمدن فصل بهار وماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن نوشدن تکرار می شود. اسفند ماه سال 94 نیز می تواند.شکلی از نوشدن را برای ما به ارمغان بیاورد.

 

بنام خدا

بزرگتر شهرستانهای بهشهر ،نکا ء وگلوگاه چه کسانی هستند.وچگونه می توانند بواسطه بزرگتری کردن به توسعه وپیشرفت این شهرستان کمک کند . :

بنام خدا

همشهر یان گرامی شهرستانهای

بهشهر ، نکاء و گلو گاه

برگزاری انتخابات اسفند ماه سال 94

نزدیک است.

.باتاسی از سنت زندگی که با

آمدن فصل بهار وماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن نوشدن تکرار می شود.

اسفند ماه سال 94 نیز می تواند.شکلی از نوشدن را برای ما به ارمغان بیاورد.

نوشدنی که بواسطه آن بتوانیم .با طرحی نو ،فکر کنیم ،تحقیق کنیم ،تلاش کنیم ، بر اساس روندی ،تصمیم بگیریم ، افرادی را انتخاب کنیم ، با آنان همراهی کنیم . چگونه و چطور با تصمیم به نو شدن می توانیم .با آرامش،صبوری و با امید به خدای بزرگ ،مشکلات موجود در جامعه را در مسیر ی قرار بدهیم .تا مانعی برای بهتر شدن فردای زندگی ، هم محله ای همشهری ، هم استانی ، هم وطنان و فرزندانمان نشود .

برای اثر بخشی تدبیرو امید در سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء ، گلو گاه و این شکوه پا بر جا ایران عزیز

بزرگتری کنید .گوهری که ،در حوزه این سه شهرستان ،بیش از هر چیزی به آن نیازمند هستیم .درخشش بزرگتر ی شما صاحبان اصلی کشور است .به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) در 12 فروردین 58جمهوری اسلامی ،وراثت حقه ملت ، امامت امت ،ظفر و پیروزی ملت بزرگ ایران است .

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی

بنام خدا

درخواست درخشش گوهر بزرگتری (2)

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکاءوگلوگاه

در 7 اسفنذ 94 انتخابات بر گزار می شود.یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی که نماینده سه شهرستا ن است .بواسطه رای شما خوبان مشخص می شود.

همزمان در 7 اسفند 94 انتخا بات تعیین نمایندگان استان مازندران برای مجلس خبرگان رهبری نیز بر گزار می گردد.تعداد ان 4نفر است.

خوب است نگاهی به پشت سر داشته باشیم.از تجربه بدست آمده برای انتخاب یک نفر نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان که دارای حدود 306000 سی صدو شش هزار نفر جمیعت دارد.وطبق آمار آخرین انتخا بات برگزار شده خرداد 92 حدود 200000 دویست هزاررای دهنده دارد . چگونه رفتار کنیم.که خیر و صلاح همه (هر سه شهرستان) در آن تدبیر شده باشد .

همشهریان گرامی شهرستان های بهشهر ، نکاء وگلوگاه

اگر درخواست داشته باشیم .تاکسی برای همه بزرگتر کند عطر خوش آن به مشام همه برسد.

این نعمت بزرگ زندگی ( رای دادن ) در دستان همه شما به امانت است .به فضل خدای بزرگ در 7اسفند 94 در انتخاب یک نفر نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان بکار خواهید برد .

انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان بهشهر ، نکا ءوگلوگاه بهترین زمان برای اثبات بزرگتری شما همشهریان گرامی می با شد.به محضر شما خوبا ن عرض می کنم .با رای دادن همه کدام شکل اتفاق بیافتد برای سه شهرستان بهتر است.

الف-شهرستانهای بهشهر نکاء وگلوگاه حدود 200000 دویست هزار رای دهنده دارد .

ب-ظاهرا اگر کسی بتواند .25 بیست و پنج در صد آرا را کسب کند نماینده مجلس شورای اسلامی می شود .

پ-به بیان دیگر اگر امار کل رای دهندگان 200000 دویست هزار نفر باشد.یک نفر با حداقل رای 50000 پنجاه هزار رای نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب می شود .

ت-150000 یک صدو پنجاه هزار رای بین بقیه داوطلبان پخش می شود .و تعداد رای انان کم تر از 25 بیست و پنج درصد است.

ث-یا ممکن است هیچکدام 25 بیست و پنج درصد را کسب نکنند .و انتخابات تعیین نماینده مجلس به مرحله دوم بیافتد .

ج- اگر حداقل رای را برای نماینده مجلس شورای اسلامی به نمره تبدیل کنیم می شود.نمره 5 پنج ایا کسی با این نمره می تواند کاری کند مجلس در راس امور باشد . مجلس خانه ملت باشد .

ح-اگر بیایم این رفتار را این طوری بروز دهیم .بگوییم نماینده ای که انتخاب می کنیم .150000 یک صدو پنجاه هزار را ی را به او بدهیم .یک بار امتحان کنیم اثرات انرا در سه شهرستان ببینیم .اگر این رای را تبدیل به نمره کنیم .می شود نمره 15 پانزده.

چ همشهر یان گرامی نمره پنج 5بیشتر موجب دلگرمی فرد منتخب می شود .یا نمره 15 پانزده که مطالبات شما را بوسیله قانون گذاری ونظارت برای اجرای ان پی گیری کند .

خ-ظاهرا فعلاکسانی که دنبال ان هستند تا نماینده مجلسی انتخاب شود .نمر ه پنج داشته باشد . صدای انان کمی بلندترودرشت تر است .اما انان نمی دانند به لطف خدای بزرگ فن ها ی انان پله به پله لو (اشکار میشود )می رود.چون یکی از فوائد بسیار خوب برگزاری انتخابات که در ذات ان نهفته است .اثر پالایش کنندگی است.و به فضل خدای بزرگ انان نیز از ان بهره خواهند برد .

همشهر یان گرامی 27 نفر از فرزندان خوب شما داوطلب شده اند .تا یک نفر از آنان خادم شما در کسوت نما یندگی مجلس شورای اسلامی باشد .مسلما کسی موفق به دریافت نمره خوب از شما خواهد شد .که امین باشد .راستگو باشد .وحدت گرا باشد.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلو گاه

لطفا اون یک نفری که شایسته نمره خوب است .از بین داوطلبان نمایندگی مجلس به او نمره قبولی بدهید .بدون تک ماده یعنی بالای 10 طوری نمره دهید مشروط نشود یعنی نمره بالای 12-یعنی تمرکز بیشتر ارا و پرهیز از پخش شدن و متفرق شدن ارا. اینکار اختیار ان در دستان شماست از این دستان برای سه شهرستان بزرگتری کنید .

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی 22/10/94

انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی در 7اسفند 94 برای شهرستانهای بهشهر ، نکاء و گلوگاه شبیه به شبهای قدر است . ؟

بنام خدا

فصل مشترک شبهای قدر و7 اسفند ماه 94

· نعمت های زیادی در زندگی ما وجود دارد.تشویق هایی که موجب میشود.درمسیر درست حرکت کنیم .از نعمت های بزرگی که همه از آن برخوردار هستیم .اما شرط ان است .خود رادر آن قرار بدهیم . اعتقاد به شب های قدر ،وارد شدن در آن ،همراه با تفکر و دعا سرنوشت یک سال آینده ما رقم می خورد .به این رقم خوردن خوب سر نوشت امید داریم.

به برگزار ی انتخابات در 7 اسفند 94برای انتخاب نمایند گان محترم مجلس خبرگان رهبری وتعیین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کم کم نزدیک می شویم .هنوز فرصتی کافی وجود دارد.فکر کنیم .دعا کنیم .مشورت کنیم.که چه تصمیمی بگیریم .

مجلس خبرگان رهبری شکل می گیرد سر نوشت کشور در 10 سال آینده در دست این بزرگان رقم می خورد. موجب آرامش کشور باشد .

با شکل گیری مجلس شورای اسلامی سرنوشت قانونگذاری کشور در 4 سال آینده رقم می خورد .

شب های قدر و 7 اسفند ماه 94

دارای فصل مشتر ک ومکمل رقم خوردن سرنوشت فردی و اجتماعی ما همه ایرانیان است .سرنوشتی که تصمیم و رای همه در آن دخالت دارد.

اگر می خواهیم 7اسفند ماه 94

همچون شبهای قدردر سرنوشت سالهای آینده ما موثر باشد. وبه تاثیران امید داشته باشیم.همه در خود امادگی حضور ایجاد کنیم .تا این نعمت بزرگ (رای دادن احاد ملت )اثر موثر خود را در سرنوشت همه کشورایفاء کند.

در شهرستان بهشهر بواسطه رابطه خوب مادرو فرزند (رابطه خوب بهشهری ها با زادگاه یا محل تولد )تجربه بسیار خوبی بدست آمده است.این رابطه خوب وابسته به شرطی است .فرزند مادر مهربان (محل تولد )خویش را فراموش نکند.لذا عرض می نماییم.

همشهریان گرامی بهشهر را فراموش نکنیم .

یا همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلو گاه را فراموش نکنیم .

1-همشهریان گرامی شهرستانهای :بهشهر ، نکاء وگلو گاه فراموش نکنیم .بیکاری فر زندان ،وعزیزانمان درد مشتر ک همه ما است .راه حل آن است .بازگشت به خویشتن داشته باشیم.مثل گذشته متحد و یکپارچه همه با هم فضای کار و تلاش را در مجموعه جمعیت 306000 سی صد و شش هزار نفره حاکم کنیم .

2- بدون شک اصلی ترین ومهم ترین عاملی که موجب وجود مشکلات متعدد در مجموعه شهرستانهای بهشهر ،نکا ءو گلوگاه شده است.ورود تفرقه در مجموعه سه شهرستان همراه با آثار تخریبی ان بوده است.راه برون رفت از این وضیعت در ان است .تفرقه را خارج کنیم.وحدت یا کنار هم بودن را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.آنچه که در درخشش وحدت نقش اساسی دارد.کسی که بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی سه شهرستان انتخاب می شود.تعداد آن یک نفر است .راستگو باشد . امین با شد .حتما وحدتگرا باشد.زیرا کسی که امانت دار وراستگو است.در صورت عدم توانایی در کاری حتمااز مشورت ، همفکری و همراهی دیگران کمک می گیرد .وحضور در مجلس شورای اسلا می کارکرد جمعی دارد .فرد وحدت گرا تاثیر بیشتری در کار آمدی مجلس خواهد داشت .

این بحث ادامه دارد

الف- احمدی 5/10 /94

فصل مشترک شبهای قدر و 7اسفند ماه 94

بخش دوم

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکا ء وگلوگاه فراموش نکنیم .حال روز این سه حوزه شهرستانی خوب نیست .بالاترین در صد بیکاری را در سطح استان مازندران دارد .و...مهم ترین عاملی که موجب ایجادمشکل شده است .عده ای برای اینکه خود را در جایگاه بزرگتری مردم قرار بدهند.فنی را بکار برده اند .تا سطح زندگی این سه حوزه شهر ستانی به حدی تنزل پیدا کند .

تا محتاج انان باشند .برای بدست آوردن حداقل های زندگی با کار کردن بدست می اید .به آنان مراجعه کنند .این بزرگی را باتزریق تفرقه به بدنه ومتن جامعه این سه حوزه شهرستانی برای آنان بدست آمد.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلوگاه

به زمان انتخاب یکنفر بعنوان نماینده مجلس شورای اسلام در 7اسفند ماه 94کم ، کم نزیک می شویم .بسیار مفید خواهد بود .به پشت سر نگاه کنیم .دقت کنیم .انان چگونه تفکر ایجاد تفرقه را تبدیل به عمل کردند .

1-اولین علامت عده ای که تفرقه را تبدیل به عمل کردند.کاری کردند .که عنصر جمعیت در سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه درپیشرفت زندگی مردم دخالت نداشته باشد .سه شهرستان از دل یک شهرستان واحد بیرون امد .توجه به اموری شد .بیشتر موجب هدر رفتن تلاش ها شد .پی گیری پروژه های کلان وملی فراموش شد .اما بزرگی آنان حفظ شد. اما عزیزان هوشیار و با درایت شهرستانهای با بل وامل دچار این اشتباه نشدند.که امروز شهرستان آمل بهترین شهر

مهاجر پذیر استان ما زندران و دومین شهر بعد از شهرستان ساری است .باتوجه به تفصیل امار سر شماری نفوس ومسکن سال 85 تا 90

2-اینان برای تداوم بزرگی خودشان برای هفت اسفند 7 94 طرحی را برای اجرا در دست دارند .فرزندان این سه حوزه شهرستانی که شهرت ملی ، استانی وشهرستانی دارند .را از مردم بگیرند. می دانند .بزرگان برکت زندگی هستند .شاید بگویید. چگونه وچطور .؟

با ایجاد وسوسه در کسانی که دوست دارند .دیده شوند .دیده شدنی که در نهایت شکست بزرگی در کار نامه زندگی آنان خواهد بود .

اما علائم ایجاد تفرقه به این روش:

الف- در جمع محدود بطور مثال خانواده خودشان با هم برای دیده شدن رقابت نمی کنند .

اما خانوادهای بزرگ را وسوسه می کنند .این کار را با هم انجام دهند .متاسفانه خانواده بسیار بزرگی که خدمات شان برای مردم این سه شهرستا ن ،استان ،و کشور ثابت شده است.گرفتار این فن ایجاد تفرقه شده اند .دوست داران این عزیزان این موضوع را برای انان بیان می کنند .اما حرف آنان شنیده نمی شود . موضوعی که موجب سوهان روح وجسم کسانی شده است . نمی خواهند .بزرگانشان را این گونه از دست بدهند .می دانند برکت زندگی آنان نیز کم خواهد شد.

ب-اینان فردی از خانواده بزرگ را وسیله اجرا هدف خودشان قرار دادند.این خانواده بزرگ

پاک دست ترین خانواده ، حوزه سه شهرستان بهشهر ،نکا ء وگلوگاه است .خانواده ای که تا کنون از هیچ امتیاز ی را بطور خاص از جمهوری اسلامی ایران طلب نکرده اند . مثل سایر همشهریان زندگی خود را پیش بر ده اند.در دور قبلی انتخابات ضربه سختی به آنان وارد شد.اما آن فرد مجددا گرفتار فن انان شده است .حضور او در عرصه رقابت در هر حالتی موجب سر شکستگی واز دست رفتن وجه خوب سه شهرستان در کل کشور خواهد شد .جالب بود در دوره قبل مجلس باتوجه به آنکه از نزدیکان خود ،نیرو در عرصه انتخا بات داشتند .برای شکستن و پخش کردن آرا نیرو اعزام می کردند . برای این فرد تبلیغ می کردند . تجربه کرده بودند .که در آن منطقه انان بیش از 1300 رای را در دوره های قبل کسب نکرده بودند . منطقه ای که پر جمعیت ترین جمعیت در حوزه سه شهرستان است .وبه انان تاکنون روی خوش نشان نداده است .

به آمار سر شماری نفوس ومسکن 85 تا 90 دقت کنید .

ج-مناطقی از سه حوزه شهرستانی در فعالیت ها ی اجتماعی ، سیا سی ، فعال تر هستند . در تما م این مناطق بطور مثال در سطح یک روستا برای آنان رقیب تراشی کرده اند.چون می دانند .همشهریان ما همسایه را به هم کوچه بودن تر جیح می دهند .یا هم شهری بودن را به هم استانی بودن تر جیح می دهند. و....انان از این فن برای کوچک کردن بزرگان ما استفا ده می کنند .تا خود بزرگ بمانند .

د-برای اینکه توان بزرگان را کم کنند .باایجاد رقابت در فامیلی ها وصنف های شبیه به هم رقابت ایجاد می کنند .تا بزرگ آن صنف که مورد وثوق مردم ویکی از گروه های مرجع سه حوزه شهرستانی است.رای کم تری را بدست آورد . آنان بزرگ باقی بمانند .

ذ-افکار عمومی را به سمتی سوق می دهند .در جهت بیان خواسته ها ،ارمان ها ،وجود مشکلات و راه حل ها نیست .بیشتر تمر کز روی برجسته کردن فرد هستند .می گویند انان ناجی هستند .کسانی که هر کدام به مدت زمان یک نسل در منصب خد متگزاری بوده اند . کار هایی در حد انسان های موفق انجام داده اند . دیگر مشکلات توان را از آنان گرفته است .وقت استراحت آنان است .اما طوری تعریف میشوند .اگر اهن را لمس کنند . طلا می شود .اتفاقی که تاکنون به عمل تبدیل نشده است

.ر-همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه شاید ما سه حوزه شهرستانی پایلوت اجرای تفرقه انتخاب شده ایم .

چر ا ؟که بعد جدایی شهرستانها این سه حوزه شهرستانی استان گلستان از ما زندران جدا شد .بعد جدایی شهرستانهای ساری ، و اخیرا قائم شهر و...اقدام به این کار کرده اند.

وظیفه وجدانی حکم می کند .عوارض و معایب جدا شدن به شکل غیر حالت استاندارد را بیان کنیم .تا بزرگان از زندگی ما خارج نشوند .زندگی ها هم برکت داشته باشد .

س- بیاد بیاوریم .یکی از رفتار های بسیار خوب حضرت ایت ا...سید صابر جباری (ره ) در تمامی سخنرانی هایی که در بالای منبر انجام می داد .خوبی های موجود ان منطقه را بیان می کرد .بجای برجسته کردن فرد ، جمع های زیادی را بدین وسیله مورد تکریم قرار می داد.

می دانست یکی از نعمت های خوب خدای بزرگ که در حوزه این سه شهرستان موج می زند . فرزندان دانا و توانمند است .که برای ساختن این شکوه پا بر جا در قالب مجموعه مدیران میانی کشور وسایر نقاط جهان در حال بروز دادن پتانسیل های سازنده خویش هستند .پیام این مرد الهی با انان این بود .فرزندان خوب شهرستانهای بهشهر ، نکا ءو گلوگاه این بزرگی شما از بخشش و سخاوت مادر (وطن ) محل تولد شما است .آنر ا فراموش نکنید . بایمان به فضل خدای بزرگ اعتقاد داشت .اگر فرزند مادر را (وطن) فراموش نکند .تمام هستی خویش را برای حفظ او فدا می کند .همانطور که سردارا ن شهید ابو عما ر ؛ مهر زادی ، طوسی ، رحیم برد بار ، شیخ موسی نظری ، منصور کلبادی نژاد وکیانی برای دفاع از دین اسلام که ایران امروز الگوی ان است انجام دادند.

ش-همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه مشکلات موجود راه حل دارد .فرزندان خوب این سه شهرستان راه حل های بسیار خوبی را برای برون رفت از گرفتاری ها و شکست ها به ما نشان دادند.

در نظر بیاورید .کشتی اقای احسان پور را بازی نزدیگ به باخت را تبدیل به پیروزی بزرگ کرد .بعداز انان پیروزی پی در پی بدست امد .بیاد بیاوریم بخشش و سخاوت خانواده های اهدا ء کنند گان عضو به بیماران نیازمند روح ا... زارع ، حمیده ابراهیمی ، و....

راکه موجب درخشش توانمندی سه شهرستان شده است .وتوجه همه را به خود جلب کرده است .ما هم می توانیم در انتخاب نماینده مجلس برای سه شهرستان یک نفر است .ارای 200000دویست هزار رای را که در دوران نفوذ تفرقه پخش بوده است جمع کنیم .به کسی که طرحی نوبرای فردای بهتر سه شهرستان ارائه داده است .:می گوید

یک نفر به تنهای نمی تواند معجزه کند ،می تواند ،دیده نشود ، ساختار های عرفی ،شرعی و قانونی فعال شوند.چون زندگی در مجموعه خانواده در مسیر طبیعی است.موثرترین تجلی وحدت است .عامل همه خوبیها وحدت است .دست خدا با جماعت است .کار آمدی عوامل موثر در زندگی ،مولود وحدت است .شجره طیبه بسیج شکل می گیرد .چون از کنار هم قرار گرفتن ،عاشقان مردم ،جلوه زیبای دین داری ، .از این جمع عاشقان مشعشع می شود .پس از تفرقه پرهیز کنیم .به وحدت عمل کنیم .

با تجربه به این نتیجه رسیده است .ساختار های قانونی نیز برای جمع مهیا است.شوراهای شهر و روستا اما ده خدمت هستند .فقط باید کمک کنیم.کسی مانع درخشش آنها نشود . و... دکتر ایوب برزگر نژاد با وقت گذاشتن بسیار زیاد در جمع هایی که بواسطه بخشش و سخاوت شما همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکا ء و گلوگاه شکل می گیرد این سخنان خوب را برای عمق پیدا کردن وحدت بیان می کند . تا تفر قه از زندگی ما خارج شود .باهم بودن و عطر خوش وحدت بوی خوش و دل انگیز آن در زندگی همه استشمام شود .

این بحث ادامه دارد.

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی 8/10/94

بخش سوم

فصل مشترک شب های قدر و 7 اسفند 94

با نگاهی به پشت سر تفرقه افکنان چگونه عمل می کنند .؟

درهمه سال های گذشته کاری که کردند .آرای اکثریت را تکه تکه کردند.بطور مثال می دانند اگر سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ءو گلوگاه 200000دویست هزار رای دهند ه داشته باشد .از تمام توان خود مایه بگذارند .بیشتر از یک چهارم رای را نمی توانند کسب کننذ . یعنی 50000رای

خوب اگر 150000یک صدو پنجاه هزار رای که مال آنان نیست .کنار هم باشند . انان قادر به ادامه حضور در عرصه نیستند .پس با تمام توان تفر قه را به این مجموعه ها پمپاژ می کنند .کاری که در آن درجه استادتمام را کسب کرده اند .؟

خوب ما چه کاری می توانیم انجام بدهیم :

وحدت را عمق بدهیم . عمق دادن وحدت نیاز به فردی دارد .محور وحدت با شد .یعنی ارتباط او باسایرین بواسطه این باشد . این فرد انسان است .اشرف مخلو قات است .این رفتار خوب در دکتر ایوب برزگر نژاد نها دینه شده است .به همه اعتماد دارد .قضاوت منفی نسبت به افراد ندارد .بسیار راحت با افراد مختلف جوش می خورد .عامل ومسبب بسیاری از شکل گرفتن جمع ها است .فردی که توانمندی محور بودن را در عرصه هایی که حضور داشته است را به خود وبه دیگران به اثبات رسانده است .

خوب مرحله بعد چه کاری می توانیم انجام بدهیم .؟

هدف مشترک را همه باهم بیان کنیم .

توسعه و پیشرفت زادگاه ، محل تولد ، وطن یا توسعه وپیشرفت شهرستانهای ، بهشهر ،نکا ء و گلوگاه

طرحی نو برای انتخاب بهتر نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه ارائه شده است . لطفا به آن توجه کنیم . ؟


طرحی نو برای انتخاب یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی

الف.احمدی

کد خبر : 3524

تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/07 - 00:09:06

تعداد بازدید : 70

طرحی نو برای انتخاب یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی از جمع داوطلبان 27 نفره یا.....در سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه

بنام خدا

طرحی نو برای انتخاب یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی از جمع داوطلبان 27 نفره یا.....در سه حوزهشهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلوگاه

همانطور که مستحضرید 27 نفر از فرزندان شما برای کسب منصب خدمتگزاری نمایندگی مجلس شورایاسلامی داوطلب شده اند .تا یک نفر از آنان بعنوان نما ینده شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی در7اسفند 94 انتخاب می شود.

به بیان دیگر یک نفر بعنوان نماینده 306000 سی صد وشش هزار نفربه مجلس شورای اسلامی ورود پیدامی کند .کسی که عصاره فضایل سه حوزه شهرستانهای بهشهر ؛ نکاء و گلوگاه محسوب می شود .قانونگذاری و نظارت وظیفه اصلی اوست .

اعلام حضور این عزیزان 27 نفر به عرصه انتخا بات افتخار بزرگی است که خدای بزرگ نصیب آنان کرده است.با توجه بآنکه این عزیزان 27 نفر می دانند .فقط یک نفر آنان ردای خدمتگزار مجلس شورای اسلامی را بهتن می کند .26 نفر دیگر وظیفه ای در این خصوص نخواهند داشت .از انجام وظیفه معاف می شوند.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکاء وگلوگاه

شما عزیزان بعنوان معلم ، استاد ، پدر ،مادر و...این عزیزان امید دارید.تمامی 27 نفر این مسیر را طوری طیکنند .ازهر گونه اسیب ،صدمه و گزند در امان باشند .بزرگوارانی که قبل از ورود به عرصه انتخا بات در جایدیگر بعنوان خادمان شما مشغول خدمت بوده اند . شایدحداقل توقع این 27 نفر این باشد .جامعه نیز ازهمهآنان حفاظت کند .بهترین راه حفاظت از این بزرگوارن آن است .فرزندان شما 27 نفر نسبت به موضوعاتمختلف شناخت داشته با شند .این وظیفه دائمی، معلم ،استاد ،پدر ، مادر و......است .که سنت زندگی بهآنان واگذار کرده است.

جمهوری اسلامی ایران بواسطه آرای ملت اداره می شود .کار آمد ترین ساختاری است .زیرا همه در ایجاد،رشد ،حفاظت و...آن نقش دارند.انتخابات متعدد انجام شده است . برخی از عزیزانمان بعلت ورود به این عرصه مصائب تلخی را تجربه کرده اند . یاد آوری

تعدادی از آنان شاید مفید فایده باشد.مصائبی که شاید این 27 نفر فرزندان بهشهرنکاءوگلوگاه به آن گرفتارشوند .:

1-اول آن یک نفری که بعنوان نماینده مردم انتخاب می شود.4سال دوره نمایندگی مردم طوری طی میشودسالهای عمری که اختیارش دست خودش نیست .چون نوکر مردم است .

2-تحمیل هزینه های سنگین مالی ،به فرد، خانواده ،اطرافیان و......

3-از دست دادن حریم خصوصی فرد ، خانواده ، اطرافیان و.....

4- تجربه روز حسابرسی قیامت (دنیای )آخرت در زمان حیات .چون در معرض قضاوت افکار عمومی قرار میگیرد.شاید افکار عمومی جلوه کوچکی از قیامت در این دنیا باشد.

5- این 27 نفر آمدند . با آمدنشان به همه می گویند ما شما را قبول داریم .در روندی قرار می گیر ند .عده ایبا آنان می گویند ما تو را قبول نداریم .باید تحمل این مصائب را داشته باشند .چون مورد انتخاب قرار می گیرند.همانطور که این 27نفر از جمعیت 306000هزار نفر این حق را برای خود قائل شدند در این کار خیر از بقیهسبقت بگیرند .

6و..........

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکاءوگلوگاه

طبق امار آخرین انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 انجام شد.جمع آرای درست سه حوزه شهرستانهایبهشهر ،نکاء وگلوگاه انجام شد.اگر آنرا از نظر ریاضی گرد کنیم .200000دویست هزار رای می باشد.زمانییک نفر از 27 نفر نماینده سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه می شود . طبق قانون باید 20بیست درصد آرای را کسب کند .حداقل رای که باید 40 هزار رای داشته باشد .این رای را به بصورت نمرهحساب کنیم .می شود .نمره 4 این نمره پشتوانه ای است .که شما عزیزان به یک نفر از 27 نفر در سهحوزه شهر ستانی می دهید .تا خواسته های شما را تبدیل به قانون کند .به محضر شما سروران گرامیسه شهرستان عرض می کنم .آیا این رای 40000 رای یا نمره 4 می تواند پشتوانه خوبی برای بیان کردنخواسته های شما باشد..تجربه برگزاری انتخابات متعدد در جمهوری اسلامی نشان داده است .کارامد ترینرای ، موثرین رای ، سازنده ترین و...رای است.که معرف داشتن منزلت اجتماعی فرد در آن عرصه باشد .درعرف انتخابات به آن رای دوسوم می گویند.یعنی یک نفر از 27 نفر فرزندان شما 130000 یکصدو سی هزاررای که تبدیل به نمره شود .نمره 13به حساب می آید.فردقبول می شود .به عرف قانون آموزشی مشروطهم نشده است .

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکاء وگلوگاه

تجربه ثابت کرده است .هرگاه فردی بیش از دو سوم ارا ی را کسب کند .فردی توانمند است .ملت با درایتاو را انتخاب کرده است .ملت اشتباه نمی کند .بطور مثال جناب آقای دکتر علی لاریجانی با طی کردنروندی در طول زندگی به درجه از توانایی رسید . (به یاد می آورم ارای ایشان برای نمایندگی مجلس دراوایل انقلاب را برای ایشان ).دارای منزلت اجتما عی شد. خدای بزرگ نعمت هایش را به سوی او نازلکرد.مردم شریف قم نمره بسیار خوبی به ایشان دادند.باورود ایشان به مجلس این توانمندی با رای سایرنمایندگان ملت تایید مجددشد.دکتر علی لاریجانی فردی شد.وجو د ش موجب دلگرمی پدر کشور و دمیدنروح آرامش در کشور شد . مردم تماشا کردند .این انسان خوب چگونه با همکاری سایر خوبان با آنا ن رقابتکرد .باقانون با سینه های ستبر جلوی عده ای که بی حساب وکتاب رفتار می کرد ایستاد .و انان را وادار کرد.در مسیر قانون قرار بگیرند .اگر نمی گرفتند .با قانون جلوی آنان سد ایجاد می کرد.دکتر علی لاریجانی جلوهبسیار زیبا از اعتمادمردم شریف قم، خصوصا عالمان بزرگ دینی ونمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامیتما شایی کرد .تمام وقت خویش را صرف حل مشکلات کشور کرد .دوران طلایی زندگی خویش را طیکرد.جای تشکر و شکر به درگاه خدای بزرگ دارد .پدر ملت باعشق رفتار های اورا تماشا کرد.وفرصت داد.این توانمندی در زندگی همه ایرانیان موثر واقع شود .از کجا این موضوع را درک کردم .خدا وند بزرگ حفظکند .کسانی را پدر آنان در قید حیات است .ورحمت ومغفرت الهی نصیب پدرانی شود . که در قید حیاتنیستند .به سوی خدای بزرگ بازگشته اند.پدر مهربانم از لمس محبتهای او محروم هستم.اماعشق به اودرقلبم وجود دارد.هر گاه هر یک از فر زندانش توانمندی پیدا می کردند.داوطلب می شدند .آن کار را انجامبدهند.آنجام آنرا تمام کمال به او واگذار می کرد .وبه دیگر فرزندان هم توصیه می کرد. به اوکمک کنند .اینکمک کردن دل بخواهی بود . تمام تلاش ها انجام می شد. کار انجام می شد.با رعایت حجب وحیا بسیارشیرین ذوق می کرد .اما ما این ذوق کردن او رازمان حیات او درک نمی کردیم .اما او می دانست ما قوی ترمی شویم .واین قوی تر شدن در حل مشکلات خانواده خود را نشان می داد. این فن پدرم بودبرای فززندان.رابطه علی آقا لاریجانی یکی از فرزندان خوب ملت ایران را با پدر کشور دقت کنید.انشاا...این رفتار خوب راتما شا خواهید کرد .رقابت کردن با انسانی که تمام نیروهایش را در حل مشکلات کشور بکار می برد.اشتباهبزرگی است .مشکلات او را پیر خواهد کرد .عمر او را می خورد.کسانی که مردم را دوست ندارند .روح او راسوهان می کشند. امید دارم مردم شریف و بزرگوار قم با آرای بسیار ، بسیار ، بسیار بالامحبت خویش رانثار ایشان کنند .اورا از گزند ،صدمه، وآسیب بی حساب کتاب ها حذف کنند .

همشهر یان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلوگاه

شاید بفر مایید .ما چگونه می توانیم فردی که بتواند دو سوم آرای را کسب کند . بین این 27 نفر پیدا کنیم.دوست ما وفرزندخوب شما دکتر ایوب برزگر نژاد راهنما بسیار خوبی را به هم فکران خویش در عر صهانتخابات بیان می کرد .در دو دوره قبلی .می فر مود دوستان تلاش کنیم .مردم خوبمان مرا بشناسند .اگرمرا بشناسند رای ندهند. از رفتار آنان سپاسگزاری می کنم .اگر کم کاری کنیم آنان مرا نشناسند .ورای آنانرا کسب نکنم .خود را نمی بخشم..شاید این راهکار خوبی باشد .انان تلاش کنند .وما به انان در این کار آنانرا کمک کنیم .در نهایت کسی را نتخاب کنیم .که دو سو آ رای را داشته باشد .همه پدر ومادر ها تلاش او رابرای حل مشکلات بواسطه تصویب قوانین را هگشاو انجام نظارت های قانونی تما شا کنند .وذوق کنند .

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه

کسانی که مو جب رعایت قانون می شوند .برجسته ترین صفت آنان دل شیر داشتن است .این رفتار خوبموجب می شود حق همه رعایت شود .از افراد جامعه به مدل ها و اشکال مختلف حفاظت می شود .درسنت زندگی شیر که سلطان جنگل است .در رفتار های او دقت شد .این نتیجه حاصل شد . که شیر ازآسیب دیدن فرزند دیگران دق می کند .می میرد .بزرگورانی که قانون را اجراء می کنید .کسانی که در انتخابات بعنوان کسب منصب خدمتگزاری شرکت می کنند .فر زندان ایران این شکوه پا بر جا هستند . لطفامواظب باشید . به آنان اسیب نرسد.چون شما دل شیر دارید .

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه

حال و روزاین سه حوزه شهرستانها خوب نیست.اما بیاد بیاوریم ما جمع 306000هزار نفره هستیم .بیادبیاوریم طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره ) جماعت مظهر خداست .دست خدا با جماعت است.

بیاد بیاوریم جماعت با کنار هم قرار گرفتن رشته های محبت کنار هم بوجود می آید.تعبیر بسیار زیبای فردیکه در این جمع 27 نفره است . (فرزند خوب شما دکتر ایوب بر زگر نژاد) آنرا بیان کرده است .

بیا د داشته باشیم .که 27 نفر داوطلب شده اند .اما به یک نفر نیاز است.روندی را طی کنیم .ما همسایههستیم .یک رشته محبت ،ما هم کوچه هستیم ،ما هم محله ای هستیم ، ما هم شهری هستیم ، ماهمشهرستانی هستیم ، ما هم استانی هستیم ، ما هم وطن هستیم ، ما هم زبان هستیم ،ما رور یک زمینزندگی می کنیم.وقتی که همه این رشته ها را کنار هم قرار بدهیم .محبت تبدیل به عشق می شود .دنبالفردی می گردیم که نفع اش برای دیگران بیشتر است.راست گو است . امین است.همه به او توجه کنیم.و130000هزار رای بنام او در صندوق بی اندازیم .همانطور که حضرت ایات ا...سید صابر جباری (ره ) رابسوی خدای بزرگ با شکوه بسیار بزرگ بدرقه کردیم .همانطور به دولت تدبیر وامید دکتر حسن روحانیزادگاه او استان همسایه ما است. (شوخی با دکتر روحانی عزیز همسایه نه همساده گروه کلاه قر مزی وپسر خاله )البته رای بسیار خوب سه حوزه شهرستانهای بهشهر نکا و گلوگاه به دکتر حسن روحانی بخا طرنگا ه عدالت گرانه اش بوده است .و در همین مدت کوتاه توجه خوبی به همه ایران از جمله سه حوزهشهرستان داشته است.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر،نکاءوگلوگاه به فضل خدای بزرگ ودرایت شما عزیزان فردی را ازجمع 27 نفر انتخاب کنیم .وحدت گرا باشد.کمک کند .مجلس در راس امور باشد .خانه ملت باشد .مدیریتمیانی کشورنماد امید کشور است .مجلس شورای اسلامی نمادتدبیر کشور است .شکل بگیرد.دونمادامید و تدبیر با کمک نماد عدالت کشور قو قضاییه فردای بهتر را برای همه ایرانیان به ارمغان بیاورند.

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی -6/10/94


فلک را سقف بشکافیم وطرحی نو دراندازیم.

کد خبر : 2511

تاریخ و زمان ارسال : 1394/09/16 - 13:22:18

تعداد بازدید : 88

انتخابات اسفند ماه سال 94 نزدیک است .وظیفه وجدانی ، انسانی واسلامی فرزندان ایران چیست .؟

فلک را سقف بشکافیم وطرحی نو دراندازیم

این طرحی نو چگونه بیان می شود . ؟

باز گشت به خویشتن

بازگشت به خویشتن آدرس آن کجاست .؟

ملت بزرگ ایران با بخشش و سخاوت عمر وجان فرزندانش با رهبری

پیامبرگونه حضرت امام خمینی ره در 12 فروردین 58 به جمهوری اسلامی

نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر رای کاریزماتیک 2/8 9 نود وهشت

و دو دهم درصد داد.منظور بازگشت به این نقطه شروع جدید است .

آیا این آدرس علائم دیگری هم دارد .؟

بلی - حضرت امام خمینی ره در 12 فروردین 58 بعد از رای قاطع

مردم پیامی صادر فرمودند.وجمهوری اسلامی ایران را وراثت حقه ملت ؛

امامت امت و ظفرو پیروزی ملت نام نهادند .

بازگشت به این حالت شیرین و دلنشین است .

چه ضررورتی دارد .؟

برای چک کردن وضعیت موجود با آن زمان

چرا ؟

از استاندارد اصلی فا صله نگرفته باشیم .دقت بفر مایید .انسان توانایی آنرا دارد .

عملکرد گذشته خویش را در حافظه خود نگهداری کند .بازگشت به 12فروردین

سال 58 یاد آوری مظهر قدرت الهی ( وحدت یا جماعت بزرگی از ملت ایران )

با یک هدف مشتر ک وعمل مشترک به صندوق ها افتخار دادند . که 2/98درصد

آرا ء در آن ها جمع آوری شود .

یاد آوری گذشته به این شیوه چگونه منجر به طرحی نو می شود .؟

در سنت زندگی هر سال فصل بهار تکرار می شود .که نما د نو شدن است.

ماه مبارک رمضان هر سال تکرار می شود .که بهار قرآن نام دارد.که

همراهی نو شدن را به همراه دارد .اسفند ماه سال 94 انتخا بات برگزار می شود .

که خبر از نو شدن تصمیم گیری برای انتخاب افراد فاضل وامین ملت بزرگ

ایران را به همراه دارد .به حکم ادای دین در حق مادر (وطن ) وظیفه فرزندی

را به طور کامل به عمل آوریم.

طرح نوشما برای حوزه شهرستانهای بهشهر ،نکا ء وگلوگاه چیست .؟

برای اینکه تدبیر در حوزه سه شهرستان نقش موثری داشته باشد .

این سه شهرستان دارای یک نفر نماینده در خانه ملت ،مجلس شورای

اسلامی ، عصاره فضایل ملت ، وبرای راس امور بودن دارد .

اولین موضوعی که در خصوص آن باید فکر کنیم .کسی که می خواهد

ردای خدمتگزاری را برای مجلس به تن کند .باید بداند خادم چند نفر جمیعت است .

این سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه جمیعت اش چند نفر است ؟

حدود 300000 سی صد هزار نفر

شهرستان بهشهر : 160000نفر

شهرستان نکا ء:106000نفر

شهرستان گلوگاه:40000نفر

یعنی این سه حوزه کمی بیش از سی صد هزار جمعیت دارد .؟بله

آ یا این موضوع مهم است .؟

صد در صد عنایت داشته باشید .برای فراهم کردن امکانات تعدادجمیت

عنصر بسیار مهمی است .بطور مثال در نواحی که جمعیت کم دارد .

در حد 10 نفر می توان نان تنوری با هیزم تهیه کرد .ایا برای تهیه نان

در شهر 100000هزار نفری این کار ممکن است . ؟ باید از گاز استفاده کرد .

هم راحت تر است .هم ارزان تر است .هم سریع تر نان تهیه می شود .

هم از تخریب محیط زیست جلو گیری می شود .فراهم کردن دیگر امکانات جای خود دارد .

کدام امکانات؟

راه های ارتباطی : در دنیا این کار را بصورت مجموعه نگاه می کنند .

سطح کره زمین را آب و خاک فر اگرفته است .آسمان هم در اختیار همه است

.که موجب می شود .مردم برای رفت و آ مد به نقاط مختلف 1- راه های ارتباطی

جاده ای 2- راه های ارتباطی هوایی 3- راه های ارتباطی ریلی 4- راه های

ارتباطی آبی استفاده کنند .که به این 4روش رفت و آمد کریدور نامیده می شود .

این بحث ارتباطی با حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء، و گلوگاه دارد.؟

با نگاه عدالت گرایانه جمهوری اسلامی تمامی نقاط ایران از این خدمات برخوردارند .

اما سطح این خدمات بسیار ، بسیار پایین است .

حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلوگاه در امتداد کریدور

شمال جنوب و کریدور شرق غرب قرار دارند.

بند ر امیر آباد شهرستان بهشهر مبداءورودی شاخه میانی

کریدور شمال جنوب قرار دارد .

جاده نیا لا شهرستان گلو گاه همسایه شرقی بهشهر مبداءورودی مسیر جاده ای

و ریلی کریدور شمال جنوب به سمت دامغان و درانتها به بندر عباس می رسد .

تا از راه آبی به سایر نقاط دنیا ارتباط ایجادشود .

زیاد به مجموعه سه شهرستان های بهشهر ، نکا ء و گلو گاه تا کید می کنید .؟

بطور مثال اگر سد گلورد نکا ءفقط متعلق به یکی از این شهرستانها بود .

آیا پی گیری ها جواب می داد .مطرح کردن جدا ،جدا وجدا هر کدام از

این شهر ستانها هر سه شهرستان رااز پتانسیل بسیار قوی جمیعت زیاد

محروم می کند .غفلت بزرگی در سالهای گذشته بعلت میدان داری

عده ای گرفتار آن شدیم .اولین قدم آن است .آنان که با این کار به تفرقه عمل کردند

.به عمق دادن تفرقه ادامه ند هند .

و حال روز مردم این سه حوزه شهر ستانی را ببینند .برای جبران

این خسارت ها به وحدت مردم تا کید کنند .

مثلا چه کار کنند .؟

کاری کنند .همه فکر کنند . قضاوت کنند .و با رسیدن به تشخیص

فرد وفرد فرزندی از فر زندان این سه شهرستان مورد اعتماد برای

خادم بودن در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود .که بیش

از 130000صدو سی هزار رای داشته باشد .

آخر چرا ؟

چون با این رای هیچ یک از مجموعه سه شهرستان کنار گذاشته نمی شود .

رای کاریزماتیک و قاطع اعلام عمومی میشود .وبسیاری ازموانع توسعه

و پیشرفت که بومی و محلی است . میدان را ترک می کنند .

از نظر شما ارتباط درست مجموعه ها در توسعه و پیشرفت

سه شهرستانهای بهشهر، نکا ء ، و گلو گاه موثر است .؟

این سه شهرستان در مجموعه استان مازندران قرار دارد .استان مازندران

دچار بلای تفرقه شده است .شاید اولین علامت آن این باشد .وحدت نظر

در خصوص تو سعه و پیشرفت وجود ندارد . یا دارد صدایش به گوش

کسی نمی رسد .و.....اما بارقه های تو سعه وپیشرفت مازندران جوانه های

خوبی را رشد داده است.

بطور مثال خیلی ها تلاش کردند مر کز استان مازندران را از

مر کزیت خارج کنند .اما توانی در حد این کار را نداشتند .

جای افتخار، سر بلندی ،شکر در پیشگاه خداوند بزرگ دارد .

که مدیریت شهرداری ساری اولین شهر استان مازندران با مدیریت

جوانی جوانمرد که برای وطن ( زاد گاه )خود همچون خون برادران

شهیدش حرمت قا ئل است . تلاش می کند .این حرمت را با توسعه

و پیشرفت هر چه با شکوه تر شهر ساری برای همگان به اثبات برساند .

یکی از قدم های درست برای سرعت دادن به توسعه و پیشرفت استان

مازندران داشتن یک مر کز استان پیشرفته و با شکو ه است .

وروح بزرگی که در این عزیز بزرگوار است .این تلاش ها را

مر هون زحمات افراد زیادی می داند .

مرکز استان چگونه در توسعه وپیشرفت سایر شهر ستانها از جمله شهر ستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه موثر است.؟

موجب می شود سر ما یه گذار ها با قوت قلب بهتری در سر مایه گذاری اقدام کنند .یا به قول یک ضرب و مثل سالی که نیکو است .از بهارش پیدا است .در حقیقت یک الگوی عملی برای تو سعه و پیشرفت سایر شهر ستان ها است .باچشم دیده می شود .وفقط حرف نیست.

بخش دوم

شرح طرحی نو برای انتخا بات اسفند ماه سال 94 برای حوزه شهر ستانهای بهشهر ، نکا ء و گلو گاه

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم .

چرا انتخاب نماینده برای حضور در مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلو گاه مهم است .؟

چون یک نفر از طرف سه شهرستان باتوجه به جمیت کل حدود 306000 سی صدوشش هزار نفر انتخاب میشود.

مهم ترین کاری که نماینده مجلس انجام میدهددر چه می دانید ؟

برای دادن هر منصب به هر فردی راستگو بودن و امین بودن حتما لازم است .بعد از این دوشرط داشتن ظرفیتی لازم است .که محور باشد .تابتواند افراد را با هر گرایش ،نگاه و.....کنار هم جمع کند .

مثل محور سنگ آسیاب های قدیمی فشار زیادی را تحمل می کرد . تا سنگ بچرخد .کندم تبدیل به آ رد شود .ومورد استفاده همه قرار بگیرد .

با بیان این مثال در پی بیان چه موضوعی هستید .؟ فرد حتما باید وحدت گرا باشد .

اگر نباشد چه مشکلی پیش می آید .؟

عنایت کنید عدم توجه به این خصوصیت رفتاری موجب شده که شرط ورود نماینده به مجلس 20 درصد ارا رای دهند گان باشد .

یعنی اگر شهری 100000هزار رای دهنده داشته با شد .کسی 20000 رای داشته با شد .نماینده است.

چه ایرادی دارد .؟

اگر درصد آرا را نمره فرض کنیم .ومردم را معلم و راهنما کشور فکر می کنید .این آرا ء بیان گر چه نمره ای میشود .؟

اگر کسی از 100000صد هزار رای ریخته شده به صندوق با 20000بیست هزار رای نماینده مردم شود .انرا با نمره مقایسه کنیم یعنی از 20 نمره 4 را دریافت کرده است .

این موضوع بیان گر چیست .؟

اول اینکه 80000هشتاد هزار نفر او را انتخاب نکرده اند.

دوم نمره خیلی کمی است .نمره 4 از بیست .فرد شاگرد تنبل است .

از کجا به این صراحت این گونه سخن می گویید. ؟

در عرف علمی جامعه این یک سخن کا ملا پذیرفته شده است .حداقل نمره قبولی نمره 10 است .زیر ده مردود است .

ایا این روند اشکال دارد .؟صد در صد

با توجه به موضوعات فروان در جامعه و اثر گذاری آن در زندگی در سنت زندگی جامعه بهترین فر زندانس را برای حل مشکلات به میدان می فرستد .ونمره بیست یکی از علامت های بهتر بودن است .

از وحدت گرا بودن سخن گفته اید .مگر لازم است .؟

نماینده مجلس در حقیقت عصاره تدبیرهای شهرستانهای بهشهر، نکاء وگلوگاه می شود . در تما م مجموعه ها با جمع سرو کار دارد.واین شیوه حضور نیاز به ظرفیت بسیار بالای دارد .وان ظرفیت این است .دیگران را با دیده احترام نگاه کند .وتوان ان را داشته باشد .دریافت کننده و انتقال دهنده بسیاری از ایده ها و نظرا ت باشد .وحتی شاید لازم باشد .این روند فعال شود در بسیاری از موضو عات نظری نداشته باشد .

ایا لازم است بحث ها به این شیوه مطرح شود .؟

یکی از رفتار های خوبی که جامعه ما دارد . افراد برای ورود به میدان خود را ار زیابی می کنند .این شیوه بحث برای اینکار شاید لازم باشد .یا بقول مردم این سه شهرستان ( پیش خواد حساب ) هستند . یعنی برای انجام هر کار ان موضوع را اول پیش وجدان خود و خدای خود انرا مطرح می کنند وبعد عمل می کنند .

برگزاری انتخا بات برای آحاد مردم چه نفعی دارد .؟

برگزاری انتخابات یعنی اینکه مردم چگونه می خواهند از خوبی های زندگی شان با رای دادن حفاظت کنند .چگونه می خواهند راه صلا ح ورستگاری را تعیین مسیر کنند . برگزاری انتخابات یعنی همه چیز وابسته به رای مردم است .نتایج مثبت و خدای نکرده ایجاد ضررو زیان به مردم بر می گردد .

دربیان این سخنان طرحی نو کجای کاری قرار دارد .؟

از همه کسانی که توانایی های بسیار خوبی در شرح وبیان موضوعات دارند .درخواست دارم .سخن بگویند .سخنی که همراه با آ رامش با شد .گفتگو کردن وشرح وبیان ساده وروان که منجر به آگاهی شود . که به آ ن عمل شود تبدیل به رفتاری می شود که می توانیم بسیاری از گره ها را با دست باز کنیم .باز می کنیم .ودر حالتی قرار نمی گیریم .که مجبور شویم با دندان انرا باز کنیم .

بخش سوم :

طرحی نو برای انتخا بات اسفند ماه 94 در حوزه شهر ستانهای بهشهر ، نکا ء وگلو گاه

عنوان بحث چه باشد .؟

1- تعداد کسانی که باید انتخاب شوند .یا کسانی که انتخاب می شوند .

2- کسانی که انتخاب می کنند . یا ملت بزرگ ایران

کسانی که انتخاب می شوند ؟

در استان ما زندران 12 نفر

در حوزه شهر ستانهای بهشهر ؛ نکا ء و گلو گاه یک نفر

@کسانی که وارد میدان می شو ند . ممکن است .20یا 25 و....باشند .ولی یک نفرانتخاب می شود .؟بله

عنایت کنید .سنت خوبی در جامعه وجود دارد.مردم ما بسیاری از خدمات را برای هم بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهند . این نعمتی بزرگ است .

@میشود بامثال شرح دهید .؟

در ساختارهای عرفی جامعه هر گاه غمی برای کسی بوجود بیاید .مردم خصوصا بزرگتر ها با تجربه ای که از زندگی دارند .کمک می کنند .تحمل اش راحت تر باشد .

@کسانی که برای انتخاب شدن اعلام حضور می کنند .؟

اولین اثر ش این است که می گویند .ما این روندکسب منصب خدمتگزاری را قبول دارم .یا با بیان واضح تر به همه اعتماد داریم .می پذیرند دیگران در باره انان قضاوت کنند.

@این کارچه فایده ای برای جامعه دارد.؟

موجب تقویت اثر افکار عمومی در جریان زندگی میشود .در حقیقت کسی که در افکار عمومی حضور پیدا می کند .حسابرسی روز قیامت را تجربه می کند .روندی که موجب می شود .بهترین راه کار برای زندگی بهتر مشخص شود . درحقیقت این روند تا حد زیادی مد یون حضور این بزرگوران است .

@برگزاری انتخابات چه نفعی برای فردی که مورد لطف مردم قرار می گیرد .نماینده خبرگان رهبری ، نماینده مجلس ؛ نماینده شورای اسلامی و....می شوند .دارد؟

موجب می شود افرادی توانمند بواسطه داشتن منزلت اجتماعی منصب خدمتگزاری را بدست بگیرند .چون منزلت اجتماعی در اثر روندی توانمند ی خود را بروز می دهد.روحیه خدمتگزاری و انجا م خدمات برای همه مردم به بالاترین درجه خود می رسد .وحضور افرادبا داشتن منزلت اجتماعی موجب احساس ارامش وامنیت برای همه جا معه می شود .کسی که ثمره عمرش کسب منزلت اجتماعی شده است . احساس یاس و نا امیدی نمی کند .برای دیگران در زندگی الگو قرارمیگرد .موجب تقویت نسل به نسل خوبی ها بصورت کا ریزماتیک می شود .

@در روند برگزاری انتخابات فرد دارای منزلت اجتماعی چگونه مشخص میشود .؟

بیش از دوسوم آرای رای دهندگان را کسب کند .

@تعدد یا زیاد بودن افرادبرای کسب منصب خدمت گذاری درروند انتخابات را چگونه ارزیابی می کنید .؟

برای جلوگیری از افرادی که دارای منزلت اجتما عی هستند .مورد لطف مردم قرار نگیرند.

@متاسفانه روندی شکل گرفت .عده ای بواسطه داشتن مهارت ایجاد تفرقه برخی از امور را بدست گرفتند .اینان نیز برای تداوم حضورشان این مورد را تشدید می کنند.

@مورد جالبی است .برخی افراد توانمند تحت هیچ عنوان اختیارش رادر دست دیگری نمی دهند .اما عده ای او را وسوسه میکنند . وارد میدان شود .تا حرف گوش کن شود .اگر تجربه وارد شدن در افکار عمومی را نداشته باشد .تبدیل به یک حرف گوش کن ذلیل می شود . کاری شبیه به کاری که زن ذلیل ها انجام می دهند.

@افرادی هستند .توانمندی دیگران را نمی توانند .ببینند.می خواهند سر به تن او نباشد .فرد را پیشنها دمی کنند .وارد فعالیت در افکار عمومی شود .بعد او را تنها می گذارند .مثل کسی می شود .در اخرین پله نردبان است .نردبان از زیر پای اش کشیده می شود .اگر کسی از پله اول بیافتد .صدمه کمتری می خورد .اما کسی که پله اخر بیافتد. صدمه اش حتما بیشتر است .یا بقول زبان محلی ما اگر کسی را می خواهی نابود کنی از او تحریف کن .مثل حالتی شبیه به رفتار وزنه بر داران او را با لای دستان بلند کن واز انجا او را به زمین گرم بزن .چیزی از او باقی نمی ماند.

@افراد چگونه می توانند فردی راکه دارای منزلت اجتماعی است .تشخیص دهند .؟

اگر موفق به دیدارش شوند .احساس امنیت می کنند .بدون هیچ ترسی نظرات خویش را برای او مطرح می کنند .غلو تعریف تمجید دیگران برای او بی اهمیت است .تمرکز ش بیشتربه راهنمایی در ست دیگران بدون هیچ منتی معطوف است .افراد دیدار کننده احساس می کنند .بیشتر از او به موضو عات تسلط دارند .او به لطافت این حس را ایجاد می کند .فرد دیدار کننده در درونش او را دوست دارد . و.............

@نکته مورد توجه برای عزیزانی که می خواهند .نماینده مردم در ساختارهای جمهوری اسلامی شوند .برای اثر بخش موثر و تاثیر گذار بر زندگی همه مردم بهتر است توانمندی خویش را برای بیش از دو سوم افرادحوزه انتخابیه خویش علنی کنند .واین راهکار شاید طرحی نو باشد.به ان محتاج هستیم.

بخش چهارم طرحی نو برای انتخابات اسفند ماه سال 94

عنوان بحث :

کسانیکه انتخاب می کنند .یا افرادی که با توجه به قانون می توانند رای دهند .یا همه جمعیت ساکن در حوزه سه شهرستان های بهشهر ، نکا ء و گلو گاه

تعداد کل جمیعت چند نفر است ؟کمی بیشتر از 300000 سی صد هزار نفر

تعداد افراد واجدین شرایط رای دادن ؟حدودا بین 160 تا 180 هزار نفر دقیق نیست .

افرادی را که نمی توانند رای بدهند هم حساب کردید .اول چرا ؟

بد نیست .روی این نکته تامل کنیم .که انگیزه اصلی بسیاری از کارها از جمله رای دادن بخاطر گل وجود انان است . مثل فرزند، فرزندان ، برادر زاده ها ، خواهر زاده هاوانسانهای دارای ولایت مطلق برهمه نوه یا نوه ها

جایگاه کسانیکه رای می دهند .کجاست .؟

کسانی که رای می دهند .کاری می کنند .که عمل انان میزان می شود .حق الناس است .که با عمل به ان موجب می شود .کمک کنند .افراد صاحب حق به حق خود برسند .

به فر موده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره کسانی که رای می دهند .عمل انان موجب می شود .جمع بزرگی شکل بگیرد .جماعتی که مظهر قدرت الهی می شود .این قدرت از جمهوری اسلامی که :وراثت حقه ملت ، امامت امت ، ظفر و پیروزی ملت است .با انتخاب افراد امین و فاضل خفظ می شود .

ایا ممکن است .جایگاه افراد رای دهنده به شکل دیگری هم شرح داده شود.؟حتما

مثل کسانیکه رای می دهند .مثل معلم واستاد دانشگاهی است .قبول مسئولیت می کند .در تعلیم وپرورش شاگردانش نهایت تلاش را انجام بدهد .

مثل کسی که رای می دهد .مثل کشاورز شالی کاری است .وسایل وزمین مورد نیاز را برای کشت برنج اماده می کند .دنبال نیروی کار موردنیاز می رود .تا بواسطه انان محصول مورد نیاز را بدست اورد .

مثل کسی که رای می دهد. مثل پدر و مادری است .وقتی فرزند یا فرزندان از خانه برای کار وتلاش خارج می شود .برای سلامتی و حفظ او از خطرات برای عزیزانش چهار قول تلاوت می کند .

مثل کسی که رای می دهد . مثل انسان قدرت مندی است .اگر تلاش خوب یا کار بد فرزندانش را ببیند .در قبال کار ی که انجام می دهد. او را تشویق یا تنبیه مکند .انهم با رای دادن در پای صنوق رای .

مثل کسی که رای می دهد . مثل کسی است . که می خواهد دیده شود .بارای دادن در کنا ر همفکران دیگرش امکان این کار برای او مهیا است .

مثل کسی که رای می دهد . مثل انسان بزرگی است .که بزرگی می کند .تشویق میکند . تبیه می کند . اما کسی از او دلگیر نمی شود .چون رای دادن مخفی است .

و............

اگر بخواهیم در جایگاه رای دهنده در انتخابات نسبت به فردی که اعلام حضور کرده عملی داشته باشیم .ان عمل چیست .؟

به ثمره نهایی کار توجه کنیم .

در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه منظور ماست .؟متوجه هستم .

برگزار ی انتخابات برای تعیین نماینده مجلس در حوزه سه شهرستان منجر به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده مردم در مجلس می شود .ودر نهایت تبدیل به قوه ای می شود . که راس امور است .خانه ملت است.

به بیان دیگر یک نفر انتخاب می شود .که حامل تدبیرهای سه شهرستان برای حضور در خانه ملت می شود .

یک نفر بودن افتخار بزرگی است ؟

نه چرا؟

بخشی از مسئولیت امور زندگی بیش از سی صد هزار نفر به گردن اوست .

بقول پسر خا له گناه دارد .بی مرامی است او را تنها گذاشت .

هم قبل از بر گزاری انتخابات هم بعد از انتخاب شدن ؟

بله

ما مردمی خوبی داریم.مردم ما با اغوش باز از فر زندان خود استقبال می کنند .بسیاری از هزینه های این کار را پرداخت می کنند .در واقع بار مالی اصلی انتخا بات را تامین می کنند .

این بیان واقعی نیست ؟

اتفاقا هست . اگربه تعدادمحدود منظورتان است .شاید مواردی وجود داشته باشد. ولی در ارای بیش از دو سوم هرگز وجود نخواهد داشت .

خیلی از بیش از دو سوم ارای بیان می کنید .؟

بیش از دو سوم رای دارای ثبات است .ثبات یعنی اینکه محکم روی یک سطح قرار داشته با شد .حرکتی نداشته باشد .به سمت جلو حرکت نکند .به طرفین حرکت نکند .چرخش پیدا نکند .تا بناها روی ان ساخته شود .این خوبی رای بیش از دو سوم است .

دیگر چه موردی را بیان می کنید تا نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه شهر ستانهای بهشهر، نکا ءو گلوگاه بیش از دو سوم ارای یعنی بیش از 13000 هزار رای داشته باشد .؟برای پایان دادن تفرقه در حوزه سه شهرستان ،ایجاد وحدت نظر در خصوص توسعه و پیشرفت ،فعال کردن مجموعه های فراوان خدمتگزار و......

از مجموعه فروان خدمتگزار نام برده اید .؟ مثل؟

جوانمردان شورای اسلامی شهر و روستا ،هیت امنائ مساجد ، کانون های ورزشی ،و.......

اگر فردی انتخاب شود .وحدت گرا نباشد .سعی می کند .صدای هیچ یک از این مجموعه ها بلند نشود . چرا او حس می کند .این مجموعه رقیب اوست .هم خود را تنها می کند .هم از کمک دیگران به مردم جلو گیری می کند .

طرحی نو در خصوص کسانی که می خواهند انتخاب شوند .و کسانی که انتخاب می کنند.چیست.؟

از هم احساس بی نیازی نکنند .به بیان دیگر کسانی که انتخاب می کنند .بدانند مالک واقعی همه چیز انان هستند .و افراد با انتخاب انان امور را اداره می کنند .

ومهم ترین کار مجلس تصویب میثاق ملی ،حرف واحد ، ایجاد وحدت نظر یاقانون است .جمهوری اسلامی با عمل به قانون دوران خوبی را طی کرده است .

دلیل؟

برنامه های که تاکید کرده اند .؟

1-همه باید از اب اشامیدنی سالم استفاده کنند .

2-خانه ها باید بابرق روشن شوند .

3- خانه ها با گاز گرم شوند .

4- مردم باتلفن راحت ارتباط داشته باشند

5- نان خوب در خانه ها باشد

6- خانم ها هم باید درس بخوانند .

7- و.......

همه این کا ر خوب با تصویب قانون انجام شد و می شود . اما تداوم این خدمات نیاز به پول دارد .بهترین راه پول در اوردن کار کردن است .

باید باقانون کار کردن برای همه فراهم شود .که فضل خدای بزرگ انجام خواهد شد.

طرحی نو برای ایجاد اشتغال یا فضای کسب و کار

فلک را سقف بشکافیم

طرحی نو در اندازیم

قبل از ورود به این موضوع داستانی را برای شما عرض می کنم .

جناب اقای دکتر ایوب برزگر نژاد

آنرا در جمع ها به تکرار تعریف نموده است .

معلم از دانش آموز سوال می کند .؟

یزد گرد سوم را چه کسی کشته است .؟

دانش آموز تامل می کندوبعد جواب می دهد .؟

یک نفر اسیاب بان ساعت 11 شب

معلم با لبخند از دانش آموز مجددا سوال می کند ؟

توسط اسیاب بان کشته شد . درست است .اما بگوساعت 11 شب را از کجا بدست آوردی .؟

دانش آموز می گوید وقتی اسیاب بان یزد گردسوم را دید که اسب قوی دارد .لباس نظامی دارد . او را نمی شناسد .احتمال داد که جان او را می گیرد .

تصمیم گرفت .از او پذ ایری کند .ان زمان وسایل تهیه غذا مجهز نبوده است .تا با آتش غذ ا درست کند .او میل کند .بعد برای او چای درست تا بخورد .بعد صبر کند تا بخوابد . تا اسیابان بتواند او را بکشد .

این مراحل را که زمان بندی کردم .پیش خود فرض کردم 11 شب شد .

معلم چرا در خواب او را کشت .؟چون اگر بیدار بود او یک فرد نظامی بود . اسیابان یک فرد عادی پس حریف او نمی شد .اما درخواب اسیابان حریف او بود او را در خواب کشت .

در خصوص ایجاد فضای کسب و کار باید بدایم .که مهم تر ین دلیل کار کردن چیست .؟

خب مهم ترین دلیل کار کردن چیست ؟

بهتر است اینطور فرض کنیم.به تعداد افراد بیکار در جامعه دلیل کار کردن پیدا کنیم .

دلایل زیادی وجود دارد ؟

1-مهم ترین اش پول در آوردن

2-کار کردن بهترین تفریح

3-پاسخی به تنوع طلبی انسان

4-ایجاد ارامش در فرد

5-بر اورده شدن حس مفید بودن

6- جهاد در راه خدا

7-و......

ربط کار کردن با نقل داستان بالا در چیست .؟هنوز عوارض بیکار ی در خواب است .تا این مرحله حریف او هستیم .می توانیم بر عوارض بیکاری غلبه کنیم .

برداشت های دیگر از نقل این داستان چه می با شد .؟

دست و پای خودمان را گم نکنیم .با آغوش باز برای حل مشکلات قدم بر داریم .با عقل با تدبیر وبا امید به نتیجه مطلوب اقدام کنیم .

رفع بیکاری به چه عواملی وابسته است .؟

اول کار کردن جوهره مرد بود .اما با حضور خوب و موثر زنان در این عرصه کار کردن جوهره انسان است .به جایگاه اصلی اش در جامعه برگردد.افتخار کنیم کسانی که کار می کنند .مروج ارزشهای الهی انسانی و دارندگان مدال های نسلی هستند .

این کار را چه کسانی انجام بد هند .؟

1- خانواده

2- امام جمعه های سراسر کشور که تعداد آنان بیش از 800 نفر شده است.

3- امام جماعت مساجد سراسر کشور

4- صدا وسیما

5- اساتید مر تبط با ایجاد فضای کسب و کار

6- و000000

قبول دارید .این تلاش ها در خصوص رسیدن اندیشه ها در جهت کار وتلاش است .؟

بله قربان

مرحله بعدی ؟

از داستان نقل شده کمک می گیرم همان طور که ان دانش اموز این توانایی را داشت .تا به نتیجه 11 شب برسد .در این شکوه پا بر جا کسانی هستند .با استنتاج برای حل مشکل بیکاری راهی پیدا کنند .

خب بگو چه می خواهی ؟

امار تعدادجمیعت کل کشور

تعداد افرادی که با ید کار کنند .

تعریف کار کردن وتعریف بیکاری

این تعریف کارکردن وبیکاری دیگرچرا ؟

در 8 سال گذشته عده ای توان ایجاد فضای کسب و کار را نداشتند .با دست کاری در تعریف بیکاری فضای کسب و کار توهمی ایجاد می کردند .بیکاری درد قابل لمس روزها، هفته ها ، ما ه ها و سالهاست .

مخلص کلام امار و اطلا عات لازم در خصوص کار و تلاش در دسترس همه باشد .

چرا ؟

سطح رفاه جامعه با گذشته فرق کرده است .شاید تعداد بسیاری از فر زندان کشور که به سطح رفاه حداقلی محتاج نبودن رسیده اند. از جانب کسانی سر زنش شوند . که چرا هنوز تلاش می کنید .؟

شاید شکر نعمت به پیشگاه خدای بزرگ این باشد .برای اینکه حداقل رفاه محتاج نبودن پایدار باشد . تلاش شود تا فضای کسب کار توسط این افراد ایجاد شود.تا دیگران بتوانند بواسطه تلاش و کار روزی حلا ل بدست آورند.

نکته دیگری را عرض کنم .وادامه بحث را در بخش های بعدی بیان می کنم .؟

سطح توانایی های فرزندان ایران به سطح بسیار بالای در بعضی از بخش ها افزایش پیدا کرده است .اما امکانات وسایل در اختیا ر ندارند .مثل اشنایی با علوم کامپیوتر که نیاز است .با تعداد افرادزیاد ی، بیش از 76 میلیون نفر ایران ،تماس تعریف شده و با حساب و کتاب داشته باشند .این عرصه میدان بزرگی هم در جهت ایجادفضای کسب و کارهم ایجادبیکاری دارد

ادامه بیان عرایض در بخش های بعدی

با امید به فضل خدای بزرگ

الف احمدی

بنام خدا

طرحی نو برای فردای بهتر در حوزه شهرستانهای بهشهر نکاء و گلوگاه

قبل از ورود به گفتگو بگو چرا اول نام بهشهر بعد نام نکا ءودر انتها نام گلوگاه را ذکر می نمایید ؟

باتوجه به تعداد جمعیتی که سه شهرستان دارند .شهرستان بهشهر حدود 160000نفر یک صدو شصت هزار نفر ، شهرستان نکا ءحدود 112000یک صدو دوازده هزار نفر وشهرستان گلوگاه حدود 40000چهل هزارنفر جمعیت دارد .باتوجه به سر شماری آ ماری نفوس ومسکن سال 85 تا 90

مگر تعداد جمیعت مهم است ؟

توسعه و پیشرفت بواسطه تلاش های انسان ها به تعداد جمیت وابسته است .

چرا ؟

چون همه فعالیت ها برای زندگی بهتر انسانها است .وهر اقدامی که صورت می گیرد در اولین نگاه با ید بدانیم چند نفر کنار هم زندگی می کنیم .

خب بفر مایید چند نفر جمعیت در حوزه شهرستان های بهشهر ، نکا ء و گلوگاه زندگی می کنند .؟

بیشتر از 300000سی صد هزار نفر

تعدادجمعیت کار برد های بسیار متفاوت در زندگی فردی وجمعی دارد .؟مثلا ؟

خانم خانه می خواهد غذا درست کند .وسایل حمل ونقل عمومی می خواهد پیش بینی شود .ساختمانها طراحی شود .و.........

تعداد جمیعت در ارائه طرحی نو نقشی دارد ؟

در عصر حاضر تعداد در تصمیم گیری مهم است .بطور مثال برای انتخاب نماینده مجلس در 7اسفند ما ه 94 یک نفر بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه شهر ستانهای بهشهر ؛ نکاء و گلوگاه انتخاب می شود .

یک نفر؟

بله یک نفر نماینده مردم سه شهرستان بهشهر ، نکا ءو گلوگاه

یک نفر چه کار ی از دستش ساخته است.؟

عرض کردم تعداد مهم است .این فرد با نماینده دیگر شهرستانها مجلس شورای اسلامی را تشکیل می دهند .

چه کاری برای مردم انجام می دهند .؟

تصویب قانون و نظارت بر اجرای درست آن

این کار را انجام می دهند.؟

انجام می دهند .اما تمر کز اصلی آنان در این حوزه نیست .

آیا یک نفر توان تحمل چنین مسئولیتی را دارد ؟

بستگی دارد

چطور ؟

راستگو باشد .صد درصد .امین باشد صد درصد .اگر وحدت گرا باشد .دوره بسیار شیرینی را در زندگی تجربه خواهد کرد .

فردی که وحدت گرا است .دارای منزلت اجتماعی می شود . افراد برای جلب توجه او کار های بسیار خوبی را انجام می دهند .بودن اینکه اجبار و تحکمی روی آنان باشد .

با ساختارهای موجود عرفی ، شرعی و قانونی جامعه ما ضمن احترام به فرد باعمل به وحدت گرایی هم حقوق فر د و جمع تضمین می شود .

اگر جمع گرا نباشد .؟این دوره سخت ترین دوره زندگی خود را تجربه می کند .چرا؟

هر کار خوب دیگران تهدیدی برای خود به حساب می آورد.

ازساختارهای وحدت گرا نام بردید؟

مثل برگزاری نماز جمعه ، نماز جماعت ، هیت امنا ء مساجد ، عید نوروز ، شب یلدا ، شورا های اسلامی شهر وروستا در سر تاسر کشور ، خانواده ، همسایه و.....

برای فعال شدن هر کدام تعدا د افراد جمعیت دخیل است.

چرااصرار دارید به تعداد جمعیت ساکن در حوزه سه شهرستان بهشهر ، نکاءو گلوگاه توجه شود .؟

در سال های گذشته غفلت شد.از قدرتی که در تعداد جمعیت بیشتر از 300000 سی صد هزار نفر وجود دارد در توسعه و پیشرفت این سه شهرستان استفاده نشد.

باید به موضوع جمیعت به اشکال متفاوت توجه خاص داشته باشیم .؟

تعداد جمیعت از نظر سن

جنس

ساکن

مهاجر

مسافر

و.........

توسعه وپیشرفت دیدنی است.شنیدنی است .لمس کردنی است. فکرکردن در آن دخیل است .و........

توسعه و پیشرفت یک مجموعه بزرگ است .دارای ساختار وحدت گرا است .باید صدها عامل کنارهم با تدبیر وامید قرار داده شود .آنوقت توسعه و پیشرفت درخشش پیدا کند .

فکوس کردی روی موضوع جمیعت و آنرا تکرار می کنی که چه اتفاقی بیافتد .؟

تعداد افراد مبتلا به ایدز

تعدادافراد معتاد

تعداد افراد تحت پوشش نهاد های کمیته امداد ،بهزیستی ودیگر نهاد های خدمات رسان

تعداد افراد بیکار

و.........

اقا تسلیم هستیم .هر چه دلتنگ می خواهد بگو .

باشه اما در نوشته های بعد

با امید به فضل خدای بزرک

الف احمدی

بنام خدا

طرحی نو برای توسعه وپیشرفت شهرستانهای بهشهر ،نکا ء و گلوگاه

برای فعال شدن در این عرصه چه اقدامی باید صورت گیرد .؟

تفکر کنار هم بودن یا وحدت را تبدیل به عمل کنیم .

چرا ؟

چون وحدت مولد ( تولید کننده ) کارامدی است.موجب می شود .عوامل موثردر زندگی مسیر طبیعی را سیر کنند.وظایف درست انجام می شود .

در مجموعه این سه شهرستان نحوه ورود برای عمل به وحدت چگونه ممکن می شود .؟

فعال کردن ساختارهای عرفی ، قانونی و شرعی دخیل در وحدت.

واضح تر دراین خصوص گفتگوکنیم .؟

توسعه و پیشرفت کشور وسه شهرستان مرهون تلاش های :

1- مدیریت میانی

2-شورا های اسلامی شهر وروستا

3-بخشش کنندگان وسخاوتمندان بومی ،منطقه ای و محلی .

4-و.......

شروع کار چگونه باشد .؟

شورای توسعه و پیشرفت سه حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلوگاه به شکل ذیل تشکیل شود .مجموعه هایی که نام برده می شود .حتما در این شورا حضور داشته باشند .:

الف نما ینده بیت شریف حضرت ایت ا... کوهستا نی (ره ) - امام جمعه محترم شهرستان بهشهر نماینده بیت شریف حضرت ایت ا...جباری (ره)-نماینده بیت حضرت ایت ا... سید جعفر حسینی برمائی ( ره )نماینده بیت حضرت ایت ا... ایازی (ره) امام جمعه محترم شهرستان نکا ء- حضرت ایت ا...بیانی نماینده بیت شریف حضرت ایت ا... رحمانی خلیلی (ره )-نماینده بیت شریف ایت ا... شیخ رضا گلوردی (ره) حضرت حجت السلام میر عبدالعلی هاشمی نسب امام جمعه محترم شهرستان گلو گاه حضرت حجت السلام شیخ حسین زاهدی ودیگر عالمان دینی علاقه مند به توسعه وپیشرفت این سه شهرستان ....

ب-مدیران میانی دخیل در خد مات رسانی در تمام رده ها مثل فر مانداران بخشداران دهیاران مدیر اموزش و پرورش جهاد کشاورزی شبکه بهداشت و درمان - اداره اب - شهر داری ها - نهاد ها و....

ج- شورا های شهر و روستا در تمامی نواحی که وجود دارند .

د-و........

ح- نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بهشهر ،نکاءوگلوگاه که یک نفر است

تشکیل چنین جمعی چه فایده ای دارد .؟

توسعه وپیشرفت سه حوزه شهرستان باعدالت همراه می شود .چون از هر شهرستان تما م سطوح در کار دخالت دارند.

این ایده توهم ،خیال ورویا نیست .؟

عرض می کنم بیکاری فرزندان و عزیزان توهم است .امار طلاق خیال است .اعتیاد را می شود انکار کرد.پس در مقابل انبوه مشکلات باید بهترین دلسوزان در مقابل آن صف ارایی کنند .با این ترکیب این کار ممکن می شود .

شورای توسعه وپیشرفت سه حوزه شهرستان بهشهر نکا ء و گلوگاه دیگر چه فایده ای دارد .؟

1-افکار عمومی اثر سازنده در توسعه وپیشرفت خواهد داشت .بطور مثال در حوزه این شهرستان تعداد نماینده مجلس شورای اسلامی یک نفر است .اما چهار نماز جمعه در مصلای های این سه شهرستان برگزاز می شود .اگر بخواهند در خصوص حل بیکاری جوانان در انان انگیزه ایجاد کنند . که کار کنند .اثر خوبی را ایجاد خواهند کرد.

2- همه می گویند سرمایه ترسو است . اما این آدم ترسو مشاهده کند .انسان های مهربان و شناخته شده از آنان استقبال می کنند .دل گرم می شود .تشکیل شورای توسعه و پیشرفت در افکار عمومی حالت استقبال از سر مایه گذار ایجاد می کند .کار بسیار خوبی که امام جمعه محترم بابل جناب آقای روحانی در خصوص سر مایه گذاران در بابل انجام می دهد .در زمان حیات حضرت آیت ا...جباری ( ره ) در سطح شهرستان بهشهر انجام شده بود . اثرات خوبی هم داشته و دارد .

3- اقدامات انجام شده وباید انجام شود .فراموش نمی شود .جمعی وجود دارد .خواسته ها رابیان وتکرار می کند .

4- قدرت نهفته در جمع را در خدمت تسریع توسعه و پیشرفت سه شهرستان قرار می دهد.

5- موانع بومی ومحلی توسعه وپیشرفت را تبدیل به عوامل تسریع کننده می کند .

6- هدف مشتر ک وعمل مشترک با تشکیل این شورامشخص و اعلام عمومی میشود .

7- و........

درخصوص شرح وظایف وتقسیم کار شورای توسعه وپیشرفت چگونه عمل شود .؟

در حقیقت همه کارها توسط عرف شرع و قانون انجام شده است .با این کار تشکیل شورای توسعه وپیشرفت سه شهرستان بهشهر ، نکا ء و گلو گاه یاد آوری انجام می شود .که همه بدانند .چه تاثیر بسیار خوبی در جریان زندگی به عهده آنان است .

این شورا توسعه و پیشرفت تشکیل شد . قدم بعدی کار چه باشد .؟

شناخت بهتر وضیعت این سه حوزه شهرستانی با کمک سازمان مدیریت و بر نامه ریزی

چرا ؟ سازمان مدیریت و بر نامه ریزی ؟

چون سازمانی است .تجربه توسعه وپیسرفت بیش از 65 سال کشور ایران در آن جمع آوری شده است .

همه کار ها روال خود را طی می کنند .برای توسعه وپیشرفت در مسیر درست این کارها مکمل ان تلاش ها است .

.به تفکر وحدت عمل کنیم .این عرصه بسیار وسیع است.لطفا بیشرتوضیح داده شود .تا پسندیده شود .؟

دارای سه عرصه بزرگ است .

الف- قانون

ب- شرع

ج-عرف

اگر بخواهیم .برای حل یک مشکل سه حوزه شهر ستان اقدام کنیم .مشکل مشترک وجود دارد ؟

بله بالاترین درصد بیکاری استان مازندران در سه شهرستان

دلیل شما چیست ؟

با مراجعه به سر شماری آمار نفوس ومسکن 85 تا90

برای حل بیکاری فرزندان و عزیزان چه مراحلی طی شود .؟

1- خانواده ها توجیه شوند .هر کسی که در امد خانواده را خرج می کند . حتما در کسب در امد دخالت داشته باشد .

2- برخی از پرستیژ های کاذب مانع کار و تلاش رابا بیان پرستیز خوب حذف کنیم .بطور مثال کار کردن خوب است .جوهره انسان است .وهر کاری دارای پرستیژ عالی است .که از آن روزی حلال بدست آید .روزی حلال را شرع تعریف کرده است .

3- برای شروع کار کردن به کم بودن دستمزد تو جه نکنند .چون در طی کار کردن به این توانایی دست پیدا می کنند .که با کار کردن دستمزد بیشتری بدست بیاورند .کار کردن مسیر درست زندگی را به همه نشان می دهد.

4- خانواده های کار آفرین فعال شوند .

5- و....

ایجاد رونق در فضای کسب وکاردر شرایط موجود در سه حوزه شهرستان بهشهر نکاء و گلوگاه ممکن است .؟

بله بطور مثال در عر صه گردشگری

خب ! در عرصه گردشگری کدام ساختار وحدت موجب رونق این بخش می شود .؟

ساختار عرفی دخیل در وحدت

استدلال ارائه بفرمایید .؟

در سنت زندگی خصلت و رفتار خوبی در مردم رواج دارد .ان رفتار مهمان نوازی نام دارد .لازم است همشهریان بزرگوار این سه شهرستان این رفتار خوب را با اعلام امادگی برای میزبانی اطلاع رسانی کنند .برای همه کشور یا همه دنیا که این میزبان دخل و خرج میزبانی را از مهمان دریافت میکند .

خب !اول اعلام امادگی برای میزبانی

بعد؟ ساختارهای قانونی این کار مدیریت شود .

با مثال موضوع را بهتر می شود بیان کرد .؟!

یکی از رفتارهای خوب مردم ما قانع بودن در گرفتن دستمزد در کار تلاش است .خدماتی در حال حاضر به همه مردم داده می شود .

منظور کدام خدمات ؟

ایاب و ذها ب بواسطه تاکسی تلفنی

1- نیروی کار از مردم

2- سرمایه از مردم

3- تما م دریافتی های قانونی انجام می شود .

ودولت تنها این نحو ارائه خدمات را به رسمیت شناخته است .

ملتفت شدی برادر

پیدا کردم پیدا کردم پیدا کردم

چرا این کلمات را تکرار می کنی اخر در تاریخ کشف علم است .که یک نکته علمی کشف کند . می گویند یافتم یافتم و.....

مجموعه این سه شهرستان از مواهب الهی جنگل ، دریا و.....برخوردار است .

ساخت وساز های فروان انجام شده است . در اکثر مواقع خالی از سکنه است . کافی است .مدل ارائه خدمات در عرصه گردشگری مثل خدمات تاکسی تلفنی در سر تاسر جغرافیا این سه شهرستان به رسمیت شناخته شود .

مهمان نوازی عاملی مهم برای اثر بخش کردن عمل به وحدت است .وعرف جامعه ما پشتیبان این رفتار خوب است .

راهکار عملی برای فعال کردن کار و تلاش در عرصه گر دشگری ؟

الگو گیری از مدل خدمات رسانی تاکسی تلفنی

چه ظرفیت هایی برای جذب گردشگر وجود دارد.؟

وجود مواهب الهی جنگل ودریا آثار تاریخی موجود تولید انواع واقسام مواد غذایی مورد نیاز جا معه - تماشای شالیزار ها زیباست ماهیگیری در ابندان های پرورش ماهی لذت بخش است پیاده روی در جنکل ارامش ایجاد می کند و.....این مواهب به راحتی در دسترس است .

بطور مثال :

جنگل همسایه دیوار به دیوار سه حوزه شهرستانهای بهشهر نکا ء و کلوکاه است .این سه شهرستان دارای روستاهای در دشت و نواحی کوهستانی می باشد .

اکثر روستاهادارای افراد ساکن می باشد .دارای ساختمان های جدید و قدیم است .برای پذیرایی از گردشگران اماده است .

نیروی پی گیری کننده خدمات گردشگری تحصیل کرده وجود دارد. باتوجه به سر شماری امار و نفوس مسکن سال 85 تا 90

بیشترین درصد بیکاری مربوط به فارغ التحصیلان رشته علوم انسانی بوده است .که عزیزان می توانند با ورود به گردشگری خدمات خوبی به مردم ارائه کنند .

این بحث ادامه دارد

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی 20/10/94

7 اسفند 94 سکوت کنیم .یا با رعایت احترام سخن بگوییم .؟

بنا م خدا

راز زندگی

غنچه با دل گرفته گفت :

((زندگی ،َ

لب زخنده بستن است

گوشه ای درون خود نشستن است .))

گل به خنده گفت :

((زندگی شکفتن است

با زبان سبز ،راز گفتن است .))

گفت و کوی غنچه وگل از درون باغچه

باز هم به گوش می رسد ....

تو چه فکر می کنی ؟

راستی کدام یک درست گفته اند ؟

من که فکر می کنم

گل به راز زندگی اشاره کرده است

هرچه باشد او گل است

گل یکی دو پیراهن

بیش تر ز غنچه پاره کرده است !

شاد روان قیصر امین پور

با امید به لطف خدای بزرگ

احمد احمدی

بخش دوم :

اگر وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه عمق پیدا کند،چه فایده ای عملی دارد ؟

الف.احمدی

کد خبر : 3513

تاریخ و زمان ارسال : 1394/09/22 - 12:56:31

تعداد بازدید : 71

مجموع جمعیت سه شهرستان یک توانایی بزرگ است .بطور طبیعی جمعیت ساکن در هر منطقه یکی از ملاک های مهم برای فراهم کردن خدمات است .مجموع جمعیت سه شهر ستان به چشم می آید .وجمع بزرگ که یکی از نشانه های قدرت است.توسط همه قابل دیدن است .توانایی بزرگی که بعلت جدا شدن شهر ها از هم در توسعه وپیشرفت حوزه این سه شهرستان از آن کمک گرفته نشد .

بخش جدید :

وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه عمق پیدا کند .چه فایده ای عملی دارد ؟

مجموع جمعیت سه شهرستان یک توانایی بزرگ است .بطور طبیعی جمعیت ساکن در هر منطقه یکی از ملاک های مهم برای فراهم کردن خدمات است .مجموع جمعیت سه شهر ستان به چشم می آید .وجمع بزرگ که یکی از نشانه های قدرت است.توسط همه قابل دیدن است .توانایی بزرگی که بعلت جدا شدن شهر ها از هم در توسعه وپیشرفت حوزه این سه شهرستان از آن کمک گرفته نشد .

تاکید شده بود .کنار هم باشیم چون موضوعات فروانی در جامعه وجود دارد .نسبت به آن شناخت نداریم می توانید آنان را بیان بفرمایید ؟

بطور مثال عرض می کنم .اوقات فراغت بر نامه ریزی نشده

شوخی می کنید؟

قدیم ها خانواده ها تعداد فرزندان شان زیاد بود .وقت خانم خانه به مقدار زیاد صرف رسیدگی به فر زندان می شد .در حال حاضر که خانواده ها فرزند کم تری دارند .با وقت اضافه بوجود آمده چکار کنند .مهد کود ک ایجادشده بچه ها را به مهد هم می فرستند .وقت اضافه را چکار کنند .

قدیم ها برای گرفتن نان باید دو تا سه ساعت بیشتر وقت صرف می شد نان گرفته شود .الان در همه جا فراوانی است .وقت اضافه را چکار کنند .

در روستاها شخم زدن زمین توسط گاو انجام می شد .الان تراکتور ان را انجام می دهد .وقت اضافه را چکا کنند .

در شهر ها گرم کردن خانه توسط هیزم نفت انجام می شد .الان توسط گاز انجام می شود.وقت کم تری از خانواده ها گرفته می شود .وقت اضافه را چه کار کنند .

تمام اردوها ،جشن واره ها ، دانش اموزی ،دانشجویی ، کارگری را تعطیل یا نیمه تعطیل شده.با این وقت اضافه چه کار کنند .

نبودن فضای کسب وکار اوقات فراغت بسیار زیادی ایجاد می کند .با این اوقات چه کار کنند.

و.......

وحدت چه دردی از این مو ضو عات را دوا می کند .؟

با کنار هم نشستن و گفتگو کردن موضوعی که موجب سو هان روح میشود . ازار دهنده است .اولویت پیدا می کند .ومشخص می شود درد ما چیست .از بلا تکلیفی بیرون می آیم .

یا بطور مثال خطر بزرگی بیخ گوش ماست .آنرا خطر نمی دانیم .؟

چه خطری ؟

افرادی پول های زیادی را خرج می کنند .در تولید آن نقشی ندارند .برای ما تجربه شده است. باد آورده را باد می برد .وبرد.

چکار می شود کرد.؟

بازگشت به مسیر طبیعی برای بدست اوردن پول بواسطه کار کردن انوقت پول اضافه می اید.

این بحث ادامه خواهد داشت .

با امید به فضل خدای بزرگ

الف احمدی 17/7/94

بخش اول مقاله - چگونه وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه عمق پیدا می کند ؟

بنام خدا

چگونه وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه عمق پیدا می کند ؟

الف.احمدی

کد خبر : 3512

تاریخ و زمان ارسال : 1394/09/22 - 12:38:54

تعداد بازدید : 70

مردم عزیز ما با رای دادن به فرد یا افراد تفهیم می کنند . که بزرکترآنان همه مردم هستند .اگر خوب عمل نکنید .از قدرت بزرگتر ی استفاده می کنیم .تا شما در مسیر خدمتگزاری عمل کنید .

بنام خدا

چگونه وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه عمق پیدا می کند ؟

برگزاری انتخا بات در اسفند ماه سال 94 در منطقه شرق مازندران شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه دارای چه برجستگی است .؟

وحدت یا کنار هم بودن عمق پیدا می کند .

چه طور وچگونه ؟

ساختار ها وعمل هایی که کار کرد ایجاد وحدت دارند .در مسیر وحدت فعال شوند .

چه عملی موجب می شود .به وحدت عمل شود .؟

شرکت در انتخا بات با رای دادن فرد فر د افراد مسیر وحدت را برای آینده مشخص می کند .

مردم عزیز ما با رای دادن به فرد یا افراد تفهیم می کنند . که بزرکترآنان همه مردم هستند.اگر خوب عمل نکنید .از قدرت بزرگتر ی استفاده می کنیم .تا شما در مسیر خدمتگزاری عمل کنید .

در چه صورتی کاربرد این قدرت بزرگتری توسط همه قابل درک است .؟

در تمام نقاطی که انتخابات بر گزار می شود .اگر سطح آرا به دو سوم برسد .داری پیام قاطع است .واکثریت را نمایندگی می کند .ثبات ثمره آن می شود .بطور مثال اگر در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه صدو هشتاد هزار رای (180000) به صندوق ریخته شود.فردی که می خواهد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شود .ومحبت مردم او را در کارها حمایت کند.اولین قدم ان است .که فرد مورد نظرشان دو سوم یعنی (120000)صدوبیست هزار رای را بعنوان پشتوانه داشته باشد.

این سخن توهم یا خیال با طل نیست .؟

حوزه شهرستانهای بهشهر ،نکا ، گلوگاه با همدلی باعزیزان سایر نقاط استان ما زندران در طول حیات مجلس خبرگان رهبری نماینده منتخب داشت.خدا رحمت کند .حضرت آیت ا...سید صابر جباری ره عالم بزرگواری که از عمق جان مردم را دوست داشت .کسی که رای مردم را در چند دوره انهم بصورت مستقل در کار نامه خویش داشت .چه پیامی دارد .می خواهم عر ض کنم همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا وگلوگاه در اسفند ماه سال94 این بزرگی را مجددا تماشایی کنید .کسی را به مجلس شورای اسلامی بفرستید .که بیش از 120000صدو بیست هزار رای داشته باشد .

این کار چه فایده ای دارد .؟

وحدت عمق پیدا میکند .

.به این شیوه عمق دادن وحدت عنایت کنید ؟

عمق دادن به وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ،نکا و گلوگاه یعنی تمام کسانی که در این مناطق زندگی می کنند .پی گیری کنند .سد گلورد نکا هر چه سریع تر به بهره برداری برسد .

عمق دادن به وحدت یعنی همه کسانی که در این حوزه زندگی می کنند پی گیری کنند .منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر اباد شهرستان بهشهر تبدیل به منطقه آ زاد شود .

عمق دادن به وحدت یعنی اینکه پی گیری شود پروژه کریدور شمال جنوب در شاخه میانی که به بندر امیر آباد شهرستان بهشهر بوا سطه راه ابی راه پیدا می کند .وپس از آن وارد شهر رستمکلا شهرستان بهشهر توسط جاده سر تاسری واردشهرستان گلوگاه همسایه شرقی شهرستان بهشهر می شود واز جاده نیالا شهرستان گلوگاه وارد شهرستان دامغان عبور از استان اصفهان عبور از استان یزد وارد بندر عباس می شود .احداث شود.

عمق دادن به وحدت یعنی پی گیری شود .جاده ریلی کریدور شمال جنوب شاخه شرقی به طول900کیلومتر وارد اینچه برون استان گلستان ایران عزیز ما می شود .از شهرستان گلوگاه به شهرستان دامغان عبور از استان اصفهان یزد بندر عباس احداث شود .

عمق دادن به وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر نکا گلو گاه یعنی اینکه هر چه سریع تر سازمان پسماند تشکیل شود .وکار جمع آ وری و با ز یافت زباله تا حدودی بصورت بهداشتی مدیریت شود .وموجب اسایش مردم شود .

عمق دادن به وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر نکا و گلوگاه یعنی پی گیری شود .کشتار گاه صنعتی در یکی از این شهرستانها احداث شود .چون احداث بیش از یک واحد مقرون به صرفه اقتصادی نیست .

عمق دادن به وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر نکا گلوگاه یعنی به مفهوم خوب وبسیار عالی این شعار همشهریان گرامی :شهرستان های بهشهر ، نکا و گلوگاه را فراموش نکنیم .توجه کنیم همچنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:نگذارید پیشکسوتان جهاد وشهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند.وبدانیم کسانی به مقام والای پیشکسوتان جهاد وشهادت رسیده اند.که وظیفه فرزندی خویش را نسبت به مادر خود(وطن)،ارزشهای اسلامی و انسانی انجام دادند . به عمل دفاع کردن لباس مقدس پوشاندند.

و.........

پس نگاه شما برای انتخابات اسفند 94 تکیه بر عنصر وحدت است.؟

بله

پشتیبان این دیدگاه چیست .؟

وحدت در متن جامعه ما در بعد نظری ، ساختاری ، قانون ، شرع وعرف مقبولیت کاریزماتیک دارد.مهم ترین بالاترین پشتوانه آن اندیشه میزان رای ملت است می باشد . با برگزار ی انتخابات تمام آحاد ملت تمام داشته های خود را یاد اوری میکند .

راه کار عملی برای اثربخشی وحدت در زندگی ملت بزرگ ایران چیست .؟

مجلسی تشکیل شود.نماد عصاره فضایل ملت باشد .برای راس امور بودن بهتر است .افراد منتخب بهتر از سایر ین باشند .

چه عاملی می تواند از این جایگاه مجلس راس امور بودن و عصاره فضایل ملت بودن حفاظت کند .؟

افکار عمومی

می توانیم ساختاری را طراحی کنیم .همیشه از راهنمایی افکار عمومی بهره مند باشیم .بطور مثال:

شورای توسعه و پیشرفت در تمام مناطقی تشکیل شود .که دارای شورای اسلامی که نماد ملی تدبیر است .دارای مسئولین اجرایی که نماد ملی امید کشور است .باشند . دقت کنیم در هر منطقه نهاد های خدمات رسان مختلفی مثل اداره اوقاف و امور خیریه ، سازمان تبلیغات اسلامی ، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، کمیته امداد ، اداره بهزیستی ، مراکز نیکو کاری ، امام جمعه، امام جماعت مساجد و....وجود دارد .مجموعه های فراوانی که هر کدام بخشی از توانایی های وکاستی های جامعه اطلاع دارند. همه از کار کردهای هم اطلا ع پیدا می کنند.و....

چه عاملی موجب می شود که عده ای تصور کنند که همه مردم بزرگتر کشور نیستند؟

آرا ی مردم متفرق باشد.بطور مثال در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا و گلوگاه بطور مثال180000صدو هشتاد هزار را ی دارد بین 20نفر به نسبت هایی نزدیک به هم تقسیم شود.نسبت هایی بین 7،8،9،10 هزار تقسیم شود .پیام دارد . اما برای ایجاد پشتوانه برای فرد منتخب کافی نیست .افکار عمومی اثر گذار شکل نمی گیرد . اما اگر آرای بیش از دو سوم باشد . حالت پذیرش کاریزما تیک شکل می گیرد . که بهترین نوع انتخاب کردن است .

چرا حالت کاریزماتیک را تا کید می کنید .؟

چون مفهوم واقعی انتخاب کننده و فرد منتخب را بیان می کند .

دلیلی قاطع تر دارید . با شرکت در انتخابات وحدت در حوزه شهرستانهای بهشهر ، نکا وگلوگاه عمق پیدا می کند .؟

توسعه وپیشرفت زادگاه (وطن )یک هدف مشترک و پر طرفدار در حوزه این سه شهرستان است . هدف مشترکی که در هیچ زمانی نمی توانی آنرا نادیده بگیری .

موضوعی در منطقه بهشهر ، نکا وگلو گاه وجود دارد .که به بهشهری بودن ،نکایی بودن و گلو گاهی بودن زیاد تاکید می شود .؟

بیان خواسته ها یعنی امید وجود دارد .وتاکید بر این مولفه نشان درایت عزیزان ما است .این موضوع که به توسعه وپیشرفت هر شهر تاکید دارند .اما هرگز راضی نیستند حق دیگران را ضایع کنند .نکته ای که عده ای به آن توجه نکردند .واز چشم مردم افتادند .هر کار می کنند.مجددا مورد عنایت مردم قرار بگیرند .تا این لحظه توفیقی پیدا نکردند

زیاد به انجام خدماتی تاکید دارید .که نفع آن به همه برسد دلیلش چیست .؟

رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ٌص) می فر مایند: بهترین شما کسی است .که نفعش برای دیگران بیشتر باشد .

اما زندگی به گونه ای پیش می رود .که باید انجام خدمات برای جمع زیاد باشد .تا جریان داشته باشد .غیر از آن ممکن نیست .بطور مثال در حوزه این شهرستانها جمع آوری آب های سطحی و دفع فاضلاب با حفر چاه انجام می گیرد .اگر در شهری 20 هزار خانوار داشته باشد واقدام به حفر چاه بر دفع فاضلاب کنند .بطور متوسط 2تا3 چاه حفر کنند .چه رقم بزرگی میشود .وحتی ممکن است اب های زیر زمینی را هم در معرض خطر قرار دهد.واز نظر هزینه هم هزینه زیادی را به خانواده ها تحمیل می کند .

اگر همین هزینه ها سازماندهی شود .جمع آوری ودفع فاضلاب وبازگشت مجدد اب سالم برای رونق کشاورزی با همکار ی جمع زیاد ممکن می شود .

این بحث ادامه خواهد داشت .

با امید به لطف خدای بزرگ

الف- احمدی

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
5
بازدید امروز :
2459
بازدید دیروز :
2686
بازدید کل :
4448463