کد خبر : 3596
تاریخ و زمان ارسال : 1395/02/11 - 10:14:04
تعداد بازدید : 1067
ایلنا: وزیر راه و شهرسازی گفت:توسعه بیش از 60 درصدی بندر امیرآباد گسترش زمین، فرصت های جدید سرمایه گذاری را در این منطقه ویژه اقتصادی ایجاد می کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ،محمدسعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی ، واستاندار مازندران به همراه هیات همراه طی بازدیدی از اسکله های درحال ساخت ، کارخانه کاغذ امیرآباد و کارخانه فولاد دماوند در جریان آخرین تحولات بندر قرار گرفتند.
وزیر راه و شهرسازی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در بندر و ایجاد فرصت های جدید در این خصوص اظهار داشت: بندر امیرآباد بهشهر یکی از بزرگترین بنادر دریای خزر می باشد که در حال حاضر ظرفیت تخلیه وبارگیری آن چهار ونیم میلیون تن در سال می باشد.
عباس آخوندی با بیان اینکه با ایجاد 6 پست اسکله دیگر ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر به 7 و نیم میلیون تن در سال افزایش می یابد اضافه کرد: توسعه بیش از 60 درصدی این بندر و گسترش زمین، فرصت های جدید سرمایه گذاری را در این منطقه ویژه اقتصادی ایجاد می کند.
وی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 550 میلیارد تومانی در سال گذشته در بندر امیرآباد ادامه داد: اجرای شبکه رو –رو ریلی و اتصال به شبکه ریلی کشور از بزرگترین مزیت بندر امیرآباد بهشهر می باشد که زیرساخت های آن انجام شده و با ریل گذاری 1850 متر دیگر ، این خط به شبکه ریلی وصل می شود.
وزیر راه و شهرسازی بندر امیرآباد را نخستین بندر اتصال شده به شبکه رو – رو ریلی کشور اعلام کرد و افزود: ایجاد بنادر و توسعه ی آن ، اتصال بنادر به شبکه ریلی و جاده ای کشور با هدف تسهیل و تسریع درسرمایه گذاری و توسعه منطقه می باشد.
نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
3
بازدید امروز :
625
بازدید دیروز :
1120
بازدید کل :
4439511