کد خبر : 3609
تاریخ و زمان ارسال : 1395/05/07 - 00:07:06
تعداد بازدید : 952
در سطح شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه اعلام شده است .این سه شهرستان بالاترین رتبه بیکاری در استان مازندران ورتبه چهارم بیکاری کشوری را داراست .به لحاظ عددی دارای 15000 پانزده هزار نفر بیکار می باشد .

بنام خدا

تلاش و کوششی برای کم کردن تعداد بیکاران - بخش اول

در سطح شهرستانهای بهشهر ، نکا ء و گلوگاه اعلام شده است .این سه شهرستان بالاترین رتبه بیکاری در استان مازندران ورتبه چهارم بیکاری کشوری را داراست .به لحاظ عددی دارای 15000 پانزده هزار نفر بیکار می باشد .

ایا بیان تعداد افراد بیکار کار خوبی است .؟!

بله

چرا ؟

در بدن انسان سیستمی وجود دارد اگر کارکرد طبیعی عضوی دچار اختلال شود با ایجاد درد انرا به فرد گوشزد می کند .تا با پی گیری برای رفع مشکل عملکرد طبیعی عضو بر قرار شود .اعلام عمومی این اماربه مثابه همان بروز دردی است که فرد بایدپی گیر ان با شد .تا سلامت عضو حفظ شود .

وجه مثبت دیگر بیان این عدد 15000 پانزده هزار نفر اعلام عمومی وجود افراد توانمندی است .باید از توانمندی انان بهره مند شویم .

باید تلاش کنیم سطح اشتغال به کار افراد که در منطقه مشغول به کار هستند .حفظ شود تا به این عدد افزوده نشود .افزایش این امار موجب ضعف کارکردی کسانی است .در این خصوص وظیفه ذاتی دارند .

موانع رونق کسب و کار را چه چیزی می دانید .؟

تمامی رفتار هایی که موجب میشود .نیاز های مالی فرد بدون کار و تلاش به دست عده ای برسد .

ایا امکان دارد طوری موضوع بیان کنید .درک ان راحت تر باشد .؟

1-پول هایی که با بت مهریه از مردان گرفته شده ،می شود ، وخواهدشد. اصرار بر وجود مهریه برای حفظ خانواده بوده است .اما رفتارهایی که در این خصوص بروز داده شده است .موجب نابودی دیگر عضو خانواده شده است .(پسران جامعه )تعداد افراد زندانی در این خصوص بهترین امار و قام این موضوع است .این موضوع چطوری به بیکار ربط پیدا می کند . پدر،مادر ، اعضاءخانواده وپسران جامعه وقتی می بینند .سال ها اندوخته مالی خانواده دود می شود .ایا دیگر انگیزه ای برای کار وتلاش می ماند .

2-پرداخت وام هایی که افراد گرفته اند .اما ضامن های نگون بخت انان انرا پرداخت کرده اند .این امار هم موجود است

3- کسانی که با دزد از اموال دیگران نیاز مالی خود را تامین می کنند .امار ها را بررسی کنید .

4-می دانید پر سود ترین کا لا در کشور چه چیزی است . پول یا همان اسکناس های هزارتومانی ، دو هزار تومانی ،پنج هزار تومانی یا چک پول های 50 هزارتومانی ،صد هزار تو مانی و.....

به بیان دیگر اقتصاد کشور به نفت وابسته نیست . اقتصاد کشور به پول وابسته است .باورود علوم کامپییوتر به سیستم اقتصادی کشور دیگر حتی لازم به چاپ اسکناس نیست . این عدد و رقم است .که در اقتصاد کشور برای همه سینه سپهر میکند . پشت همه را به خاک تماس می دهد.

در همین شوی فیش حقوقی در نظر عده ای بالاترین ارزش برای انان عدد و رقم است .باصدای بلند ، کلفت ، و تر سناک توانمدی ومهارت قشر عظیمی از افراد فعال جامعه را نادیده گرفتند .به بدترین شکل به قشر فعال جامعه توهین کرده ، می کنندو خواهند کر د . چرا چون خدای انان همان اسکناس ها هستند .نه فعالیت و تلاش افراد در گردش درست خدمات .

5- و......

پایان بخش اول

5/5/95

با امید به لطف خدای بزرگ

الف- احمدی

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
7
بازدید امروز :
884
بازدید دیروز :
2583
بازدید کل :
4449471