نورزاد در جلسه معارفه مدیر بندر امیر آباد
کد خبر : 1322
تاریخ و زمان ارسال : 1393/06/24 - 12:38:19
تعداد بازدید : 3406
تنش و مشكلات اجتماعي ناشي از حمل و نقل و مسائل مختلف بندر براي مردم منطقه است و شايسته است براي جذب نيرو نيز از بوميان همين منطقه و شهرستان استفاده شود.
محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر در آيين توديع و معارفه مديران بندر اميرآباد بهشهر که با حضور دکتر حق شناس عضو هیئت عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی ،مهندس نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسوولان شهرستانی در بندر امیرآباد بهشهر برگزار گردید گفت: تسریع در تکمیل راه مواصلاتي بندر اميرآباد بهشهر به رستمکلا باعث کاهش تصادفات و مدت سفر می شود.

محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر علی الخصوص شهید هاشمی نژاد و همچنین سیدالعلمای مازندران حضرت آیت ا... جباری گفت: با رهنمودهای حضرت آیت‌الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در آغاز تاسیس بندر امیر آباد بهشهر و امیدواری‌هایی که معظم له به مسئولان شهرستان و استان دادند، آن فضای خالی و خشکِ دیروز، امروز به یک منطقه آباد و استراتژیک تبدیل شد. 

فرماندار بهشهر نيز با بيان اينكه ايجاد اشتغال و كاهش نرخ بيكاري از مهمترين دغدغه هاي مردم شهرستان است يادآور شد: فراهم كردن اشتغال زايي براي نيروهاي بومي منطقه از دغدغه هاي ما است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

محمد تقي نورزاد گفت: تنش و مشكلات اجتماعي ناشي از حمل و نقل و مسائل مختلف بندر براي مردم منطقه است و شايسته است براي جذب نيرو نيز از بوميان همين منطقه و شهرستان استفاده شود.

در ادامه با تقدیر از سید علی نعیمی مدیر سابق بندرامیرآباد که به تازگی به عنوان مدیرکل بنادر استان گیلان منصوب شده است، حکم انتصاب علی خدمتگزار بعنوان مدیر جدید بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر قرائت شد.
نظرات بینندگان :
ناشناس    |    13:44:23 - 1393/12/27
1
0
   سلام شما به فکر جوانان بهشهر نیستین اقای نوزاد
پوریا    |    10:17:40 - 1394/04/08
0
0
   خواهشمندم کمی بیشتر بوضع اشتغال در بهشهر اهمیت دهید نداشتن شغل جوانان باعث افزایش سن ازدواج و فساد جامعه میشود لطفا رسیدگی کنید
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
3
بازدید امروز :
996
بازدید دیروز :
1595
بازدید کل :
4451178