کد خبر : 4710
تاریخ و زمان ارسال : 1395/12/14 - 09:27:20
تعداد بازدید : 2971
یک میلیون اصله از منابع اعتبارات عمومی منابع طبیعی است و 3 میلیون و 650 هزار اصله توسط مجریان طرح های جنگل داری تولید شد و تاکنون 650 هزار اصله نهال بابت پروژه های مشارکتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در مراسم نمادین کاشت نهال در مجموعه گردشگری تفریحی هوتو بهشهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت های مردم به حفظ و حفاظت از عرصه های طبیعی به ویژه جنگل ها و مراتع جهتگیری ها به سمت حفظ و حفاظت از عرصه ها بیش از گذشته شده است.

بابایی فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی را کار زیربنایی برشمرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فرهنگ حفظ منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی و عامه تبدیل شود و در سایه قانون پیگیر مسائل فرهنگی باشیم.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر با هماهنگی با سازمان های مردم نهاد توانستیم از این ظرفیت در مسائل ترویجی و آموزشی به این حوزه بهره مند شویم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گفت: سازمان های مردم نهاد در احیا، توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی نقش موثری دارند و درواقع مشارکت مردم در عرصه های منابع طبیعی نیاز به مدیریت جامعی دارد تا کارهای امایشی به درستی انجام شود و از پراکندگی ها بپرهیزیم.
بابایی با بیان اینکه همیار طبیعت باشیم افزود: با همیاری می توان بخش زیادی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی در ارتباط با خسارت ها کاهش دهیم.
وی با اعلام خبر تولید 4 میلیون و 650 هزار اصله نهال درخت در سال جاری ادامه داد: یک میلیون اصله از منابع اعتبارات عمومی منابع طبیعی است و 3 میلیون و 650 هزار اصله توسط مجریان طرح های جنگل داری تولید شد و تاکنون 650 هزار اصله نهال بابت پروژه های مشارکتی توزیع شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: یک پروژه نیز برای زراعت چوب در قالب اقتصاد مقاومتی هست که پیشرفت خوبی دارد.
نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
7
بازدید امروز :
1162
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4452529