کد خبر : 3539
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/21 - 14:10:46
تعداد بازدید : 1171
• نعمت های زیادی در زندگی ما وجود دارد.تشویقی که موجب میشود.درمسیر درست حرکت کنیم .از نعمت های بزرگی که همه از آن برخوردار هستند .اما شرط ان است .خود رادر آن قرار بدهیم .

بنام خدا

فصل مشترک شبهای قدر و7 اسفند ماه 94

· نعمت های زیادی در زندگی ما وجود دارد.تشویقی که موجب میشود.درمسیر درست حرکت کنیم .از نعمت های بزرگی که همه از آن برخوردار هستند .اما شرط ان است .خود رادر آن قرار بدهیم . به شب های قدراعتقاد داریم.باوارد شدن در آن همراه با تفکر و دعا سرنوشت یک سال آینده ما رقم می خورد .به این رقم خوردن خوب سر نوشت امید داریم.

به برگزار ی انتخابات در 7 اسفند 94برای انتخاب نمایند گان محترم مجلس خبرگان رهبری وتعیین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی کم کم نزدیک می شویم .هنوز فرصتی کافی وجود دارد.فکر کنیم .دعا کنیم .مشورت کنیم.که چه تصمیمی بگیریم . مجلس خبرگان رهبری شکل می گیرد سر نوشت کشور در 10 سال آینده در دست این بزرگان رقم می خورد. موجب آرامش کشور باشد . با شکل گیری مجلس شورای اسلامی سرنوشت قانونگذاری کشور در 4 سال آینده رقم می خورد .

شب های قدر و 7 اسفند ماه 94 دارای فصل مشتر ک ومکمل رقم خوردن سرنوشت فردی و اجتماعی ما همه ایرانیان است .سرنوشتی که تصمیم و رای همه در آن دخالت دارد.

اگر می خواهیم 7اسفند ماه 94همچون شبهای قدردر سرنوشت سالهای آینده ما موثر باشد. وبه تاثیران امید داشته باشیم.همه در خود امادگی حضور ایجاد کنیم .تا این نعمت بزرگ (رای دادن احاد ملت )اثر موثر خود را در سرنوشت همه کشورایفاء کند.

در شهرستان بهشهر بواسطه رابطه خوب مادرو فرزند (رابطه خوب بهشهری ها با زادگاه یا محل تولد )تجربه بسیار خوبی بدست آمده است.این رابطه خوب وابسته به شرطی است .فرزند مادر مهربان (محل تولد )خویش را فراموش نکند.لذا عرض می نماییم.

همشهریان گرامی بهشهر را فراموش نکنیم .

   یا همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ءوگلو گاه را فراموش نکنیم .

   1-همشهریان گرامی شهرستانهای :بهشهر ، نکاء وگلو گاه فراموش نکنیم .بیکاری فر زندان ،وعزیزانمان درد مشتر ک همه ما است .راه حل آن است .بازگشت به خویشتن داشته باشیم.مثل گذشته متحد و یکپارچه همه با هم فضای کار و تلاش را در مجموعه جمعیت 306000 سی صد و شش هزار نفره حاکم کنیم .

   2- بدون شک اصلی ترین ومهم ترین عاملی که موجب وجود مشکلات متعدد در مجموعه شهرستانهای بهشهر ،نکا ءو گلوگاه شده است.ورود تفرقه در مجموعه سه شهرستان همراه با آثار تخریبی ان بوده است.راه برون رفت از این وضیعت در ان است .تفرقه را خارج کنیم.وحدت یا کنار هم بودن را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.آنچه که در درخشش وحدت نقش اساسی دارد.کسی که بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی سه شهرستان انتخاب می شود.تعداد آن یک نفر است .راستگو باشد . امین با شد .حتما وحدتگرا باشد.زیرا کسی که امانت دار وراستگو است.در صورت عدم توانایی در کاری حتمااز مشورت ، همفکری و همراهی دیگران کمک می گیرد .وحضور در مجلس شورای اسلا می کارکرد جمعی دارد .فرد وحدت گرا تاثیر بیشتری در کار آمدی مجلس خواهد داشت .

این بحث ادامه دارد

الف- احمدی 5/10 /94

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
5
بازدید امروز :
71
بازدید دیروز :
966
بازدید کل :
4467959