به نام خدا؛
الف.احمدی
کد خبر : 3544
تاریخ و زمان ارسال : 1394/10/24 - 18:16:45
تعداد بازدید : 905
در 7 اسفنذ 94 انتخابات بر گزار می شود.یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی که نماینده سه شهرستا ن است .بواسطه رای شما خوبان مشخص می شود.

بنام خدا

درخواست درخشش گوهر بزرگتری (2)

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ،نکاءوگلوگاه

در 7 اسفنذ 94 انتخابات بر گزار می شود.یکنفر نماینده مجلس شورای اسلامی که نماینده سه شهرستا ن است .بواسطه رای شما خوبان مشخص می شود.

همزمان در 7 اسفند 94 انتخا بات تعیین نمایندگان استان مازندران برای مجلس خبرگان رهبری نیز بر گزار می گردد.تعداد ان 4نفر است.

خوب است نگاهی به پشت سر داشته باشیم.از تجربه بدست آمده برای انتخاب یک نفر نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان که دارای حدود 306000 سی صدو شش هزار نفر جمیعت دارد.وطبق آمار آخرین انتخا بات برگزار شده خرداد 92 حدود 200000 دویست هزاررای دهنده دارد . چگونه رفتار کنیم.که خیر و صلاح همه (هر سه شهرستان) در آن تدبیر شده باشد .

همشهریان گرامی شهرستان های بهشهر ، نکاء وگلوگاه

اگر درخواست داشته باشیم .تاکسی برای همه بزرگتر کند عطر خوش آن به مشام همه برسد.

این نعمت بزرگ زندگی ( رای دادن ) در دستان همه شما به امانت است .به فضل خدای بزرگ در 7اسفند 94 در انتخاب یک نفر نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان بکار خواهید برد .

انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی برای سه شهرستان بهشهر ، نکا ءوگلوگاه بهترین زمان برای اثبات بزرگتری شما همشهریان گرامی می با شد.به محضر شما خوبا ن عرض می کنم .با رای دادن همه کدام شکل اتفاق بیافتد برای سه شهرستان بهتر است.

الف-شهرستانهای بهشهر نکاء وگلوگاه حدود 200000 دویست هزار رای دهنده دارد .

ب-ظاهرا اگر کسی بتواند .25 بیست و پنج در صد آرا را کسب کند نماینده مجلس شورای اسلامی می شود .

پ-به بیان دیگر اگر امار کل رای دهندگان 200000 دویست هزار نفر باشد.یک نفر با حداقل رای 50000 پنجاه هزار رای نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب می شود .

ت-150000 یک صدو پنجاه هزار رای بین بقیه داوطلبان پخش می شود .و تعداد رای انان کم تر از 25 بیست و پنج درصد است.

ث-یا ممکن است هیچکدام 25 بیست و پنج درصد را کسب نکنند .و انتخابات تعیین نماینده مجلس به مرحله دوم بیافتد .

ج- اگر حداقل رای را برای نماینده مجلس شورای اسلامی به نمره تبدیل کنیم می شود.نمره 5 پنج ایا کسی با این نمره می تواند کاری کند مجلس در راس امور باشد . مجلس خانه ملت باشد .

ح-اگر بیایم این رفتار را این طوری بروز دهیم .بگوییم نماینده ای که انتخاب می کنیم .150000 یک صدو پنجاه هزار را ی را به او بدهیم .یک بار امتحان کنیم اثرات انرا در سه شهرستان ببینیم .اگر این رای را تبدیل به نمره کنیم .می شود نمره 15 پانزده.

چ همشهر یان گرامی نمره پنج 5بیشتر موجب دلگرمی فرد منتخب می شود .یا نمره 15 پانزده که مطالبات شما را بوسیله قانون گذاری ونظارت برای اجرای ان پی گیری کند .

خ-ظاهرا فعلاکسانی که دنبال ان هستند تا نماینده مجلسی انتخاب شود .نمر ه پنج داشته باشد . صدای انان کمی بلندترودرشت تر است .اما انان نمی دانند به لطف خدای بزرگ فن ها ی انان پله به پله لو (اشکار میشود )می رود.چون یکی از فوائد بسیار خوب برگزاری انتخابات که در ذات ان نهفته است .اثر پالایش کنندگی است.و به فضل خدای بزرگ انان نیز از ان بهره خواهند برد .

همشهر یان گرامی 27 نفر از فرزندان خوب شما داوطلب شده اند .تا یک نفر از آنان خادم شما در کسوت نما یندگی مجلس شورای اسلامی باشد .مسلما کسی موفق به دریافت نمره خوب از شما خواهد شد .که امین باشد .راستگو باشد .وحدت گرا باشد.

همشهریان گرامی شهرستانهای بهشهر ، نکا ء وگلو گاه

لطفا اون یک نفری که شایسته نمره خوب است .از بین داوطلبان نمایندگی مجلس به او نمره قبولی بدهید .بدون تک ماده یعنی بالای 10 طوری نمره دهید مشروط نشود یعنی نمره بالای 12-یعنی تمرکز بیشتر ارا و پرهیز از پخش شدن و متفرق شدن ارا. اینکار اختیار ان در دستان شماست از این دستان برای سه شهرستان بزرگتری کنید .

با امید به فضل خدای بزرگ

الف- احمدی 22/10/94

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
9
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4451376