کد خبر : 4687
تاریخ و زمان ارسال : 1395/08/20 - 10:26:06
تعداد بازدید : 2770
سرپرست معاونت دریایی و بندری بندر امیرآباد بهشهر گفت : نخستین محموله نمونه صادراتی مرکبات امسال شامل ۳ تن نارنگی و ۶ تن کیوی تولید شده در باغات استان از طریق بندرامیرآباد به کشور روسیه صادر شد .

نخستین محموله نمونه صادراتی مرکبات تولید شده باغات مازندران از طریق بندرامیرآباد به کشور روسیه صادر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرپرست معاونت دریایی و بندری بندر امیرآباد بهشهر گفت : نخستین محموله نمونه صادراتی مرکبات امسال شامل ۳ تن نارنگی و ۶ تن کیوی تولید شده در باغات استان از طریق بندرامیرآباد به کشور روسیه صادر شد .

وی افزود : با تعامل صورت گرفته و پیگیریهای بعمل آمده در راستای جذب صاحبان کالا ، این محموله در کمترین زمان ممکن به مقصد روسیه بارگیری شد .

سرپرست معاونت دریایی و بندری بندر امیرآباد بهشهر گفت : افزایش صادرات ، استفاده از مزیتهای استان در تولید محصولات کشاورزی و حضور در بازار کشورهای اسیای میانه تآثیر بسزایی در رونق اقتصادی منطقه و استان و اقتصاد ملی کشوردارد.

وی با اشاره به امکانات موجود در بندرامیراباد از قبیل کانتینرهای یخچالی ، تامین برق و مونیتورینگ، سردخانه و سورتینگ ، بر آمادگی این بندر برای ارائه خدمات ویژه در جهت صادرات محصولات کشاورزی و باغی استان خبر تآکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
8
بازدید امروز :
800
بازدید دیروز :
1595
بازدید کل :
4450982