مسئول اردویی سپاه آمل در گفتگو با خبرنگار کوله بار خبر داد:
کد خبر : 1471
تاریخ و زمان ارسال : 1394/03/12 - 09:43:57
تعداد بازدید : 2614
یک گروه پیاده از اقشارمختلف مردم شهرستان آمل در قالب حرکت از حرم تا حرم برای شرکت در بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به مرقدمطهر امام خمینی ( ره ) اعزام شدند.

مجتبی کشوری فر در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: این گروه شامل حدود یکصد نفر از شهروندان آملی است که صبح امروز پس از زیارت حرم مطهر امامزاده ابراهیم ( ع ) وگلزارشهدای این شهر و با بدرقه فرماندارو جانشین سپاه آمل و همچنین مسئولین شهرستانی، در قالب کاروان از حرم تا حرم به مقصد بارگاه ملکوتی امام راحل در تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته حضور جوانان در این کاروان بسیار چشمگیر وبا ارزش بوده است، گفت: یک روحانی هم به همراه کاروان پیاده آمل حضور خواهد داشت تا در طول مسیر برای اعضای کاروان برنامه های تبلیغی ودینی اجرا کند.

کشوری فر ادامه داد: این کاروان قرار است مسیر بیش از 200 کیلومتری آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پیاده طی کند.

وی هدف از این اقدام را شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری بیان کرد.

مسئول اردویی سپاه ناحیه آمل، همچنین از اعزام بیش از 1600نفر از شهروندان این شهر در شامگاه سیزدهم خردادماه برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل خبر داد .

این مقام مسئول با بیان اینکه امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و احیا کننده دین اسلام در ایران حق بزرگی بر گردن همه دارد، تصریح کرد: امام راحل به همه ما قدرت ایستادگی در برابر مستکبران را آموخته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم ولایی شهرستان آمل که در زنده نگه داشتن ارزش ها و معنویات پیشقدم هستند این بار نیز در بزرگداشت سالروز ارتحال این عزیز سفر کرده خوب می درخشند.

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
2
بازدید امروز :
32
بازدید دیروز :
1901
بازدید کل :
4437798