کد خبر : 4726
تاریخ و زمان ارسال : 1396/01/30 - 09:41:21
تعداد بازدید : 3522
علی خدمتگزار مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری ، این بندر رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور را کسب کرد.

رتبه نخست سرمایه گذاری بندر امیرآباد در بین بنادر کشور

منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد حائز رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور شد. علی خدمتگزار مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری ، این بندر رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور را کسب کرد.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد حائز رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور شد.

علی خدمتگزار مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری ، این بندر رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور را کسب کرد.

ویبا بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تاکنون موفق به جذب ۱۱ هزار میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی شده است، افزود: این میزان سرمایه گذاری مربوط به صنایع تولیدی مانند احداث کارخانجات تولیدMDF ، تولید تخته فیبر، درب چوبی ، کفپوش و تولید آرد است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با بیان اینکه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و کسب رتبه برتر در این حوزه در سطح بنادر کشور ، هنر تیم مدیریتی و کارکنان این بندر است از تشکیل کارگروه جذب سرمایه گذار در سال ۹۶ در بندر امیرآباد خبر داد.

خدمتگزار با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: این بندر نسل سوم با زیرساخت های مناسب حمل ونقل چند وجهی و ارزش افزوده حاصل از فعالیت های کارخانجات فولاد و صنایع مختلف از قبیل کاغذ، گچ، نیروگاه تولید برق، انبارهای نگهداری کالا، سیلوها و مخازن روغن خوراکی توسط بخش خصوصی در راستای افزایش ترافیک دریایی، سهم بسزایی را در بازار و اشتغال زایی منطقه برخوردار است.

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
6
بازدید امروز :
1560
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4452927