کد خبر : 4732
تاریخ و زمان ارسال : 1396/04/10 - 11:30:18
تعداد بازدید : 2883
مثل تلاش کار افرینان برای رسیدن به روزی حلال مثل دست راست است .که کار افرینان و افراد فعال در عرصه کاروتلاش باید از پشت سر ان دست راست چرخیده شود .تا روزی حلال داخل دهان گذاشته شود .

بنام خدا

جایگاه تولید و اشتغال در زندگی ایرانیان عصر حاضر( 5 )

حضرت سعدی چه زیبا فرمود:

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

توکزمحنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند ادمی

پیش شرط های ایجاد رونق اقتصادی بواسطه تولید وایجاد اشتغال ؟

4-تمر کز جناب اقای دکتر حسن روحانی وجناب اقای دکتر اسحاق جهانگیری ، جناب اقای دکتر علی لاریجانی و جناب اقای دکتر عارف ،و سرور گرامی حضرت ایت ا... صادق املی لاریجانی روی موضوع ایجاد اشتغال بواسطه تولید انبوه .

ج- یاد اری نکاتی برای ایجادفضای مناسب برای فعال تر شدن کار افرینان

اگر از منظر فضای کار و تلاش برای کار افرینان تمر کز کنیم .برخی از حمایت ها وجود دارد . استفاده از این فضاها برای کار افرینان سخت و ناراحت کننده است .

# مثل تلاش کار افرینان برای رسیدن به روزی حلال مثل دست راست است .که کار افرینان و افراد فعال در عرصه کاروتلاش باید از پشت سر ان دست راست چرخیده شود .تا روزی حلال داخل دهان گذاشته شود .

اما راهکار ها برای ایجاد فضای وسیع تر برای کا رافرینان :

الف- فضای بسیار خوبی در سر تاسر کشور در توجه به روستا ها توسط جوانان و نوجوانان سال 57 در حال اتفاق افتادن است .حرکتی که از منظر سود ونیاز قابل توجیه نیست .اما جلوه ای ازعشق به وطن وزاد گاه است .فرزندانی که در خانه های اجدادی زندگی می کردند .اما یک نفر 8 تا 10 نفر شده اند . می خواهند خانه ای در زادگاه خویش بسازند. با سدی بزرگ مواجهه می شوند . ان مشکل اجرای طرح نفس گیر طرح هادی روستا های سر تا سر کشور است .اجرای سخت گیرانه طرح هادی در روستا ها یکی از عوامل مهم کسانی است که به روستا های اجدادی خویش توجه کرده اند .سرمایه گذاری ها ی بسیار خوبی هم توسط طبقه متوسط و حتی ظعیف در حال انجام است .موجب ازار واسباب نارضایتی شده است .تبصره وقانون های پوچ و توخالی تداعی کننده حضور مجدد خان و رعیت است .لطفا موانع این قانون حذف کنید . روستاها وقت سر خوارانند ندارند .باید کلی وقت خویش را صرف عبور از این طرح کنند .طرح هادی مانع بزرگی در تولید محصو لات روستا ومسکن سازی شده است .

ب-کار افرینان می خواهند .از تشویق قانون هایی اگر وجود داشته باشد .استفاده کنند .روندی بسیار ازار دهنده وجود دارد .گاهی اوقات دو سال زمان می برد .کا ر افرین ثابت می کند .کار افرین است . اما کسی که مسئول اجرای قانون تشویقی است . می گوید متاسفم بدلیل اینکه رنگ پیراهنت سفید است .این قانون به تو تعلق نمی گیرد .

# اگر با ارائه کارت ملی و شناسنامه بعنوان کار افرین به او اعتماد کردید .اومی تواند با ارائه ان راحت از امکانات موجود اب برق گاز تلفن اینترنت ،مشوق بیمه تامین اجتماعی و.......استفاده کند . گام بلندی برای ایجاد تولید انبو ه وایجاد اشتغال فراگیر برداشته شده است .

ج-اگر پدری یا مادری ادعا کرد کار افرین برای فرزندانش است .به ادعای اواعتماد کنید . هر خانواده یک کار افرین

د- هزینه نهایی محصول تولید شده بسیار ، بسیار ، بسیار بالاست-از ان طرف هزینه های سنگین انجام شود .تا اشتغال فعال شود .تناسب دو طرف ضرر ده .

ذ مشوق ها ی قانونی برای کار افرینان مجددا چک شود .در اختیار مردم قرار بگیرد .موانع ، موانع ، موانع و.....کار افرینی مشخص و رفع شود.

ر- محصو لاتی که برند جهانی داشته اند .مجددا بازار خود را باز پس بگیرند .

ز- با اجرای قوانین شوراهای اسلامی سر تا سر کشور تجربه بزرگی بدست امده است . شرایطی را فراهم کنید .مکتوب ، تصویری ، تجربیات انان برای درک بهتر ثبت شود .تا نگاه جامع تری بدست اید .فضای کار و تلاش غبار گرفته است .نیاز به شناخت بهتر است .کار افرینان که توانستند خود را سر پا نگه دارند .مشاوران خوبی برای اینده خواهند بود .

جناب دکتر روحانی عزیز بزرگوار

در عرصه تولید و اشتغال اعتماد به مردم پشتوانه بسیار بزرگی برای ایران هستند . لطفا امار بیمه شدگان تامین اجتماعی سر تا سر کشو ر را برای حضرت عالی تهیه کنند .حتما از این امار دلگرم خواهید شد .هزینه بیمه تامین اجتماعی با اما ربسیار بالا توسط مردم پرداخت می شود .کار افرینان افتخار زندگی خودشان ومردم هستند .

لطفا تا جائیکه ممکن است .غل و زنجیر ها را از دست و پای کارافرینان باز کنید .تا به فضل خدای بزرگ ایجاد اشتغال فراگیر شود .

با امید به فضل خدای بزرگ

10/4/ 96 الف- احمدی

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
207
بازدید امروز :
1820
بازدید دیروز :
1185
بازدید کل :
4453187