همزمان با اربعین حسینی
با سخنرانی امام جمعه موقت تهران
کد خبر : 176
تاریخ و زمان ارسال : 1392/09/22 - 02:27:29
تعداد بازدید : 4462
یکشنبه یکم دی ماه 1392 ساعت 9 الی 12 صبح ، مصلی جمعه شهرستان بهشهر
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، جلسه ای به منظور برگزاری هفتمین یادواره شهدا شهرستان بهشهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتر در این زمینه برگزار شد، فرماندار بهشهر گفت : هفتمين يادواره 30 سردار و 800 شهيد شهرستان بهشهر با سخنراني امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رييسه مجلس خبرگان رهبری ، اول دي ماه امسال در مصلي جمعه بهشهر برگزار مي شود .
"‌محمدتقي نورزاد "‌روز شنبه در جلسه ستاد برگزاري اين يادواره در فرمانداري بهشهر اظهار كرد :‌كميته هاي تعين شده براي برگزاري مطلوب و هر چه شايسته تر اين مراسم ، در حال تلاش و برنامه ريزي هستند .
وي بيان كرد :‌ برپايي نمايشگاه كتاب ، بازسازي يكي از عمليات هاي دفاع مقدس و برگزاري نشست هاي سياسي با محوريت دفاع مقدس ، از جمله برنامه هاي جانبي اين يادواره شهدا است .
فرماندار بهشهر افزود :‌ بهره برداري از سالن ورزشي شهيد هاشمي نژاد ، از ديگر برنامه هاي جانبي اين يادواره است كه با حضور مسوولين شهري و استاني و همزمان با برگزاري يازدهمين دوره رقابت هاي كشتي شهيد هاشمي نژاد ، افتتاح خواهد شد .
نورزاد ادامه داد : برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار بوده که بر همین اساس برگزاری این یادواره می تواند اشاعه گر این فرهنگ میان مردم به ویژه نسل جوان باشد.

فرماندار بهشهر افزود : نباید بگذاریم شهید و شهادت تبدیل به کتیبه هایی شود و عده ای آگاهانه و از روی غرض ورزی ، این فرهنگ اصیل را به صفحات تاریخ بسپارند .

نورزاد ادامه داد : ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، جانانه استقلال و آزادی خود را که به برکت انقلاب کسب کرده بودند، تثبیت و مستحکم کردند و با توجه به اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس در مقابل 64 کشور ایستادگی کرد، ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت جلوه بیشتری پیدا می کند.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت : شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار بوده و امروز هرچه از عزت و بزرگی در کشور وجود دارد از وجود ایثارگران، شهدا و جانبازان است.

نورزاد از حضور بسيجيان و اقشار مختلف مردم ايران در دوران دفاع مقدس و شهادت جمعي ازآنها ، به عنوان یک سرمایه اصیل انقلاب اسلامی نام برد و افزود: شهدا نیز جزو سرمایه های زنده و جاودانه ملت و نظام هستند که باید ایثار ، فداکاری و رشادت های آنها پاس داشته شده تا روح فداکاری ، وفاداری و ایثار به عنوان یک ارزش حفظ و در جامعه اسلامی ایران ماندگار شود
نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
5
بازدید امروز :
85
بازدید دیروز :
2686
بازدید کل :
4446089