کد خبر : 4695
تاریخ و زمان ارسال : 1395/09/11 - 01:38:03
تعداد بازدید : 2699
برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای اثربخش امور HSE یکی از مقوله‌های سودآور در هر سازمان و صنعت محسوب می‌شود که در این راستا بندر امیرآباد با ساختار تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست به صورت هدفمند و منسجم گام های موثری را در جهت ایجاد محیط کار ایمن، حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی، کاهش حوادث ناشی از کار و ... برداشته است.

مدیر بندر امیرآباد بهشهر خبر داد

رتبه نخست بندر امیرآباد در ارزیابی و ممیزی عملکرد مراکز HSE بنادرکشور

مدیر بندر امیرآباد بهشهر گفت: مرکز HSE بندر امیرآباد به عنوان مرکز برتر از لحاظ عملکرد در سطح سازمان بنادر و دریانوردی شناخته شده است.

رتبه نخست بندر امیرآباد در ارزیابی و ممیزی عملکرد مراکز HSE بنادرکشور

به گزارش آوای خزر از بهشهر، علی خدمتگزار با بیان اینکه عملکرد مرکز HSE بندر براساس ارزیابی به عمل آمده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان نخست دست يافت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای اثربخش امور HSE یکی از مقوله‌های سودآور در هر سازمان و صنعت محسوب می‌شود که در این راستا بندر امیرآباد با ساختار تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست به صورت هدفمند و منسجم گام های موثری را در جهت ایجاد محیط کار ایمن، حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی، کاهش حوادث ناشی از کار و ... برداشته است.

وی از جمله فعالیتهای بندر درسال ۹۴ - ۹۵ را استقرار سیستم مدیریت HSE، بررسی هدفمند کلیه ریسک‌های ایمنی بهداشت و محیط زیست و هدف‌گذاری در جهت کاهش ریسک عملیات و فرایندهای بندری خواند و افزود: براساس ارزیابی به‌عمل آمده بیشترین ارتقای عملکرد از میانگین عملکرد مراکز HSE بنادر، به بندر امیرآباد اختصاص دارد.

خدمتگزاردر پایان گفت: بندر امیرآباد همواره به‌عنوان بندر ایمن معرفی شده است و امیدواریم تمامی سرمایه‌گذاران با فراغ بال در این بندر به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/ 1002

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
4
بازدید امروز :
357
بازدید دیروز :
1120
بازدید کل :
4439243