کد خبر : 4725
تاریخ و زمان ارسال : 1396/01/23 - 09:32:52
تعداد بازدید : 2672
مثل کسانی که رای می دهند .کاری می کنند ، عمل انان میزان می شود ،حق الناس است ، با عمل به ان موجب می شود .کمک کنند .تا افراد صاحب حق به حق خود برسند .

جایگاه کسانیکه برای برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهروروستا سرتاسرکشور در تاریخ 29/2/ 96 مشارکت فعال دارند؛  انتخاب می کنند و رای می دهند کجاست ؟

# مثل کسانی که رای می دهند .کاری می کنند ، عمل انان میزان می شود ،حق الناس است ، با عمل به ان موجب می شود .کمک کنند .تا افراد صاحب حق به حق خود برسند .

#به فر موده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره کسانی که رای می دهند . عمل انان موجب می شود .جمع بزرگی شکل بگیرد .جماعتی که مظهر قدرت الهی می شود .این قدرت از جمهوری اسلامی که :وراثت حقه ملت ، امامت امت ، ظفر و پیروزی ملت است .با انتخاب افراد امین و فاضل خفظ می شود.

مثل کسانیکه رای می دهند . مثل معلم واستاد دانشگاهی است .قبول مسئولیت می کند .در تعلیم وپرورش شاگردانش نهایت تلاش را انجام بدهد .

مثل کسی که رای می دهد .مثل کشاورز شالی کاری است . وسایل وزمین مورد نیاز را برای کشت برنج اماده می کند .دنبال نیروی کار موردنیاز می رود .تا بواسطه انان محصول مورد نیاز را بدست اورد .

مثل کسی که رای می دهد. مثل پدر و مادری است .وقتی فرزند یا فرزندان از خانه برای کار وتلاش خارج می شود .برای سلامتی و حفظ او از خطرات برای عزیزانش چهار قول تلاوت می کند .

مثل کسی که رای می دهد . مثل انسان قدرت مندی است .اگر تلاش خوب یا کار بد فرزندانش را ببیند .در قبال کار ی که انجام می دهد. او را تشویق یا تنبیه مکند .انهم با رای دادن در پای صنوق رای .

مثل کسی که رای می دهد . مثل کسی است . که می خواهد دیده شود .بارای دادن در کنا ر همفکران دیگرش امکان این کار برای او مهیا است .

مثل کسی که رای می دهد . مثل انسان بزرگی است .که بزرگی می کند .تشویق میکند . تبیه می کند . اما کسی از او دلگیر نمی شود .چون رای دادن مخفی است .و.........

اگر بخواهیم در جایگاه رای دهنده در انتخابات فردی را بعنوان رئیس جمهور دولت جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم .با توجه به چه شاخص این فرد را انتخاب می کنیم .؟

بار مسئولیتی که روی شا نه هایش سنگینی خواهد کرد.

در حوزه ایران وکشورهای جهان

به بیان دیگر یک نفر انتخاب می شود

بخشی از مسئولیت امور زندگی 80000000 هشتاد میلیون نفر به گردن اوست .

بقول پسر خا له، پسر عمه زا ، بع بعی ، کلاه قرمزی ، جناب خان و.... گناه دارد .بی مرامی است او را تنها گذاشت .

هم قبل از بر گزاری انتخابات هم بعد از انتخاب شدن ؟ بله

مثل کسانی که ثمره تلاش انان موجب استقرار دولت تدبیر وامید در 24خرداد 92 در کشور شد . مثل کسانی است .به پشت سر خود نگاه می کنند.استمرار این تدبیروامید مدیون همه کسانی است . با وجود مواجهه شدن با انتقادات مختلف از سوی برخی از فرشتگان زمینی به رای و انتخاب خود احسنت می گویند.می دانند با شکیبایی وسپاسگزاری چه بخشش وسخاوت بزرگی را برای ایران و همه ایرانیان انجام می دهند.

تلاش می کنند .استمرار دولت تدبیرو امید بیش از دوم سوم ارای واجدین شرایط پشتوانه رای داشته باشد .

بیش از دو سوم رای دارای ثبات است .ثبات یعنی اینکه محکم روی یک سطح قرار داشته با شد .حرکتی مضرنداشته باشد .به سمت جلو حرکت نکند .به طرفین حرکت نکند .چرخش پیدا نکند .تا بناها ی روی ان ساخته شده است.در زندگی همه ایرانیان موثرتر واقع شود .این خوبی رای بیش از دو سوم است .

با امید به فضل خدای بزرگ

الف-احمدی

23/1/96

نظرات بینندگان :
نظر شما :
 
فیلدهای ستاره دار را پر کنید .
نام
ایمیل
نظر *
Load
 
گزارش تصويری
عباس آباد - حسین ابراهیمی
علی نوری
طبیعت بهشهر
محمد آباد
پيام روز
تابلو اعلانات
نظرسنجی
آمار سايت
افراد آنلاین :
3
بازدید امروز :
2166
بازدید دیروز :
532
بازدید کل :
4445484